λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνω μια δοκιμή με το Flash

Μάθετε πώς να κάνει μια δοκιμή με το Flash και τα παιδιά δοκιμών για την εργασία , τα σχέδια ή διασκέδαση . Μπορείτε να προσθέσετε εξατομικευμένες εικόνες από τη δοκιμή και να αλλάξετε τις ερωτήσεις . Μάθετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το φλας με την καταδίωξη σκορ και οι δοκιμές θα παρακολουθεί τις σωστές απαντήσεις και να δημιουργήσει ένα αποτέλεσμα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Υπολογιστών
Flash MX 2004
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Ξεκινήστε με την εφαρμογή Flash . Ανοίξτε ένα νέο έγγραφο επιλέγοντας " Πρότυπα " και " Quiz " στο drop down μενού . Μια νέα Untitled - 1 flash κουίζ θα ανοίξει με προκαθορισμένες ενέργειες και πολλές στρώσεις . Quiz επιλογές θα εμφανιστεί στο αριστερό μέρος του εγγράφου . Δημιουργήστε ένα φάκελο στην επιφάνεια εργασίας σας και ονομάστε το φάκελο . Αποθηκεύστε το έγγραφο flash στο φάκελο και να του δώσετε ένα όνομα. Δημιουργήστε μέσα στον ίδιο φάκελο έναν άλλο φάκελο για τις εικόνες . 2

Ανοίξτε τον Επιθεωρητή Component με την επιλογή " Παράθυρο ", "Πίνακας Ανάπτυξη " και στη συνέχεια "Component Inspector ". Οι Component επιθεωρητές θα πέσει κάτω από το μενού . Επισημάνετε τις επιλογές κουίζ για το νέο έγγραφο για κάθε παράμετρο που θα εμφανίζεται στον πίνακα συστατικών επιθεωρητή . Αλλάξτε τις απαντήσεις και τις ερωτήσεις κάνοντας κλικ αντικείμενο στη σκηνή . Κάντε δεξί κλικ και ζουμ τα στοιχεία και θα διευρυνθεί . Κάντε κλικ για τη στιβάδα του τίτλου στο χρονοδιάγραμμα και να το ξεκλειδώσει, να μετονομάσετε το όνομα που θα επιλέξετε για το κουίζ σας τον τίτλο , τότε ξανακλειδώνετε το στρώμα του τίτλου . Κρατήστε το keyframe δράση κλειδωμένο , εκτός και αν είστε ένας έμπειρος εκδότης σενάριο δράσης . Αποθηκεύστε το τεστ συχνά έτσι δεν θα χαθούν οι αλλαγές , αν η αίτηση θα πρέπει να διακοπεί.
Εικόνων 3

Σύρετε τις εικόνες που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στο φάκελο που δημιουργήσατε νωρίτερα και την εισαγωγή των εικόνων στο flash βιβλιοθήκη για τη δοκιμή σας . Οι εργασίες στον πίνακα της βιβλιοθήκης για να χειραγωγήσουν τις εικόνες επιλέγοντας τα αντικείμενα και την επιλογή να τα επεξεργαστείτε σε ένα νέο παράθυρο . Μην μετονομάσετε τα αντικείμενα ή κλιπ ταινία, απλά σύρετε τις νέες εικόνες για το αντικείμενο που επιλέγεται για να επεξεργαστείτε . Πλοηγηθείτε σε κάθε keyframe για να δείτε και την είσοδο διαφορετικές ερωτήσεις και απαντήσεις για τη δοκιμή , τονίζοντας το νέο πίνακα διδασκαλίας σε κάθε keyframe να εκθέσει τις επιλογές επιθεωρητής συνιστώσα και τις ρυθμίσεις .
Η 4

Αλλάξτε το χρώμα του φόντου της δοκιμής στο πλαίσιο παράμετρο επιλέγοντας το χρώμα του φόντου. Η δοκιμή φλας θα εμφανίσει τις εικόνες σας . Επιλέξτε τη ρύθμιση για την παρακολούθηση της δοκιμής και να κρατήσει το αποτέλεσμα στο εσωτερικό επιθεωρητή συνιστώσα . Περισσότερες οδηγίες θα εμφανιστούν στο αριστερό μέρος του εγγράφου , παρέχοντας αναλυτικές πληροφορίες για τη ρύθμιση σε κάθε παραμέτρων από τις ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη δοκιμή .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα