ξεκινήσει Flash και ανοίξτε το αρχείο προέλευσης . Επιλέξτε " Αρχείο" και " Publish Settings . " Επιλέξτε την καρτέλα Flash και ρυθμίστε το " ActionScript έκδοση" στο " ActionScript 2.0 . " Πατήστε το " Ctrl " και " F3 " για να ανοίξετε τον πίνακα Properties εάν δεν εμφανίζεται .
2
Δημιουργία τέσσερα στρώματα στη γραμμή χρόνου με τα ονόματα "όπως , " " μήνυμα ", " ετικέτες " και " κύριο ". Αυτά είναι περιγραφικά ονόματα και μπορεί να είναι ό, τι θα επιλέξετε .
Η
3
Πατήστε " F6 " στο πλαίσιο 3 του " ετικέτες " στρώμα για να δημιουργήσετε ένα καινούργιο keyframe . Στον πίνακα Properties , εντοπίστε το πεδίο Ετικέτα Πλαίσιο και πληκτρολογήστε «φόρτωση ». Δημιουργήστε ένα άλλο βασικό καρέ καρέ 10 και πληκτρολογήστε "εκκίνηση " για την Ετικέτα Frame . Οι ετικέτες που χρησιμοποιούνται στο σενάριο .
Η
4 Πατήστε το πλήκτρο " F6 " στο πλαίσιο 3 του " μηνύματος " στρώμα για να δημιουργήσετε ένα καινούργιο keyframe . Δημιουργήστε ένα άλλο καρέ-κλειδί στο καρέ 10 . Κάντε κλικ στο πλαίσιο 3 και πάλι για να εισάγετε το μήνυμά φόρτωσης και το μπαρ σας . Κάντε κλικ στο " Κείμενο " εργαλείο και τον τύπο " loading ... "
5
Κάντε κλικ στο " ορθογώνιο " εργαλείο. Κάντε κλικ στο " Χρώμα γεμίσματος " και να το θέσει σε ό, τι χρώμα θέλετε γραμμή προόδου σας να είναι . Κάντε κλικ και σύρετε την οθόνη για να δημιουργήσετε ένα ορθογώνιο . Ρυθμίστε το "W" πεδίο στο 1 και το "H" για 8 για να δημιουργήσετε ένα 8x1 -pixel τρίγωνο που θα αυξηθεί για να αποδείξει το ποσοστό φόρτωσης . Πατήστε το πλήκτρο " F8" για να δημιουργήσετε ένα κλιπ ταινίας του ορθογωνίου . Επιλέξτε το κουμπί "Movie clip " και κάντε κλικ στο "OK". Ρυθμίστε το " Instance Name" στον πίνακα Properties για να " loadBar . "
Η
6 Κάντε κλικ στο " ορθογώνιο " εργαλείο. Κάντε κλικ στο " Χρώμα γεμίσματος " και να το θέσει σε κανέναν ( κουτί με το εικονίδιο κάθετο) . Κάντε κλικ και σύρετε την οθόνη για να δημιουργήσετε το εξωτερικό κουτί του γραμμή φόρτωσης με το ύψος και το πλάτος αξίες των 8x140 - pixels . Δημιουργήστε ένα κλιπ ταινίας του ορθογωνίου και ρυθμίστε το " Instance Name" στο " loadBarHousing . " Αυτά τα ονόματα θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε σενάριο AS2 σας . Κάντε κλικ για να σύρετε και να ευθυγραμμίσει το " loadBar « Κλιπ στο εσωτερικό της δεξιάς πλευράς του « loadBarHousing " κλιπ.
Η
7 Κάντε κλικ στο πλαίσιο 4 του " ως " στρώμα . Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να εμφανιστεί η οθόνη " Ενέργειες " παράθυρο . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα AS2 στο " Ενέργειες " παράθυρο :
//Αν η ταινία έχει ολοκληρωθεί loadingif ( getBytesLoaded ( ) == getBytesTotal ( ) ) { gotoAndPlay ( "Start" ) ? } Else { //επανέλεγχο πρόοδο φορτίου . = επί τοις εκατό ( getBytesLoaded ( ) /getBytesTotal ( ) ) * 100 ? //Set loadBar να διορθώσει το ποσοστό loadBar._width = loadBarHousing._width * (επί τοις εκατό /100 ) ? //Τώρα πηγαίνετε πίσω και ελέγχει τη διεξαγωγή του φορτίου . gotoAndPlay ( " φόρτωσης" ) ? } }
8
Κάντε κλικ πλαίσιο 10 του "κύριος " στρώμα για να δημιουργήσετε ένα καινούργιο keyframe . Τοποθετήστε τις ενέργειες που αρχίζουν για τα κινούμενα σχέδια σας εδώ .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα