Ξεκινήστε με μια βασική εικόνα του κάποιον που έχει κάτι που μοιάζει με ένα ραβδί . Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε αυτό το ραβδί ως το μοντέλο για το σπαθί σας καθώς πηγαίνετε . Ιδανικά, θέλετε να ξεκινήσετε με το lightsaber του " λαβή " ή λαιμό που έχουν ήδη γίνει . 2
Δημιουργήστε τον πυρήνα . Ο πυρήνας είναι το λευκό λεπίδα που χρησιμεύει ως βάση για την λάμψη του lightsaber του. Είναι πιο εύκολο να κάνει αυτό χρησιμοποιώντας τη «γραμμή » εργαλείο , αφού επιλεγεί το " λευκό " από τον τροχό χρωμάτων στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης . Αφού επιλέξετε το εργαλείο γραμμής , μερικά κουμπιά θα εμφανίζονται στην κορυφή της οθόνης που θα σας αφήσει να επιλέξετε το πλάτος της γραμμής . Αφού έχετε επιλέξει το πλάτος σας και λευκό χρώμα σας , χρησιμοποιήστε το εργαλείο γραμμής για να επιστήσει την παχιά λευκή γραμμή που θα χρησιμεύσει ως τον πυρήνα για lightsaber σας .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε το εφέ λάμψης . Ο καλύτερος τρόπος να γίνει αυτό είναι να κάνουν τρία αντίγραφα του λευκού πυρήνα σας και να τα σύρετε πάνω από το άλλο . Σε αυτό το σημείο , θα δείτε τρεις διαφορετικές «πυρήνα» αντικειμένων στο " στρώματα " παράθυρο στα αριστερά . Μεταβείτε στο μενού Επεξεργασία και επιλέξτε " Edit Options εναπόθεσης . " Στο μενού που εμφανίζεται , επιλέξτε "Screen " κάτω από το drop-down μενού Ανάμειξη , και στη συνέχεια πατήστε " OK".
Η 4
Ενίσχυση της λάμψη . Πηγαίνετε πίσω στο μενού Layers και κάντε κλικ σε ένα από τα αντίγραφα του λευκού πυρήνα σας . Πηγαίνετε στο μενού Εφέ και επιλέξτε " Blur " και στη συνέχεια " Gaussian . " Στο παράθυρο που ακολουθεί, πληκτρολογήστε 10 pixels για τη θαμπάδα και πατήστε " OK". Επαναλάβετε τη διαδικασία για τα άλλα αντίγραφα του πυρήνα , αλλά με 20 και 30 pixels του θολώματος.
5
Συγχώνευση των στρωμάτων . Ενώ κρατάτε πατημένο το πλήκτρο Ctrl , κάντε κλικ σε κάθε ένα από τρία στρώματα σας ( ή αντίγραφα) του πυρήνα και , στη συνέχεια, κάντε δεξί κλικ αυτή την ομάδα και επιλέξτε " Συγχώνευση" από το pop -up παράθυρο . Ξέρεις έχουν καταρτίσει ένα ελαφρύ saber που εμφανίζεται να ανάβει και λαμπερό .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα