Εισαγωγή μουσική σας αρχεία MP3 στο Flash βιβλιοθήκη σας . Επιλέξτε " Αρχείο" από το κύριο μενού , επιλέξτε "Εισαγωγή " από αυτό το μενού pull -down , στη συνέχεια, "Εισαγωγή στη βιβλιοθήκη " από το pull-down μενού του . Αντιστοίχιση μιας μεταβλητής αντικειμένου ήχου όνομα για κάθε αρχείο μουσικής . Χρησιμοποιήστε αυτό το όνομα μεταβλητής στον κώδικα AS3 που θα γράψει για τον έλεγχο του παιχνιδιού του κάθε τραγουδιού . 2
Δημιουργήστε κουμπιά ελέγχου . Για κάθε τραγούδι που θέλετε να συμπεριλάβετε στο Flash MP3 player , να προσθέσετε ένα κουμπί στη σκηνή . Πρώτη σχεδιάσετε ένα ορθογώνιο με το εργαλείο ορθογωνίου Flash . Στη συνέχεια , με το ορθογώνιο ακόμα επιλεγμένο , επιλέξτε "Τροποποίηση " από το κύριο μενού . Επιλέξτε " Μετατροπή σε Symbol . " Επιλέξτε " MovieClip " από το πλαίσιο λίστας στη Μετατροπή παράθυρο διαλόγου Σύμβολο για . Χρησιμοποιήστε το προεπιλεγμένο όνομα σύμβολο . Κλείστε το παράθυρο διαλόγου σύμβολο και επιλέξτε "Ιδιότητες" από το μενού των Windows . Δώστε το ορθογώνιο ένα όνομα εμφάνισης , για παράδειγμα , " bluesbutton . " Επαναλάβετε τη διαδικασία για κάθε τραγούδι .
Εικόνων 3
Γράψτε τον κωδικό AS3 για να παίξει σε κάθε τραγούδι . Από το κύριο μενού , επιλέξτε το " Παράθυρο " επιλογή . Επιλέξτε " Δράση " για pull-down μενού του . Πληκτρολογήστε τον κωδικό για κάθε κουμπί στο παράθυρο που εμφανίζεται δράσης .
Γράψτε τον κωδικό για κάθε πλήκτρο που έχετε δημιουργήσει . Γράψτε τον κώδικα έτσι ώστε να περιλαμβάνει οδηγίες addEventListener και μια δήλωση λειτουργία . Συσχετίζει κάθε δήλωση addEventListener με κάθε πλήκτρο . Συσχετίζει κάθε δήλωση συνάρτηση με κάθε τραγούδι . Γράψτε τον κώδικα, έτσι ώστε ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ένα τραγούδι με το ποντίκι . Ο χρήστης θα τοποθετήσει τον κέρσορα πάνω από το κουμπί και , στη συνέχεια, πατήστε το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού για να παίξει το τραγούδι . Επίσης, χρησιμοποιήστε τη μέθοδο " play" , για να παίξει κάθε ήχο . Τοποθετήστε το παιχνίδι διδασκαλίας έτσι ώστε να εκτελέσει όταν η δήλωση συνάρτηση καλείται με τη μέθοδο addEventListener
Για ένα κουμπί που ονομάζεται bluesongs , και ένα τραγούδι που ονομάζεται firstbluesong , κωδικό AS3 θα μπορούσε να γραφτεί ως εξής: .
bluesongs.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , bluesplay )
bluesplay λειτουργία ( songevent : MouseEvent ) : void { firstbluesongs.play ( ) ? }
Η 4
Προσθέστε ένα κουμπί διακοπής , προσθέτοντας ένα νέο στρώμα με το χρονοδιάγραμμα . Επιλέξτε το εικονίδιο στρώμα στον πίνακα timelime να το κάνουμε αυτό . Ονομάστε αυτό το χρονοδιάγραμμα στρώμα "Stop ". Πάλι δημιουργήσετε ένα κουμπί από τη βιβλιοθήκη. Επίσης, γράφουν κώδικα AS3 που θα χορηγούν ενέργειες για να σταματήσει το τραγούδι που παίζει . Χρησιμοποιήστε τη μέθοδο " stopAll » με τη δήλωση class Soundmixer να το κάνουμε αυτό . . Γράψτε τον κώδικα , έτσι ώστε να είναι παρόμοιο με το παιχνίδι κώδικα προηγουμένως γραπτή
Για ένα κουμπί διακοπής που ονομάζεται stopblues , ο κωδικός AS3 θα μπορούσε να γραφτεί ως :
stopblues.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , songsstop ) λειτουργία songsstop ( songevent : MouseEvent ) : void {
SoundMixer.stopAll ( ) ? }
5
Δοκιμάστε τη συσκευή σας . Επιλέξτε " Control" από το κύριο μενού . Από το αναπτυσσόμενο μενού που εμφανίζεται , επιλέξτε "Movie Test . " Επιλέξτε κάθε πλήκτρο μουσικής και να δούμε αν παίζει το σωστό τραγούδι ή οποιοδήποτε τραγούδι καθόλου . Επιλέξτε το κουμπί "Stop " για να δείτε αν αυτό δουλεύει . Αν τα πλήκτρα δεν λειτουργούν σωστά , ελέγξτε ξανά τον κωδικό σας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα