λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνω μια ταινία Flash Με Videogame Παιδάκια

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε sprites videogame να δημιουργήσετε ταινίες Flash με διάσημους χαρακτήρες videogame στο πρωταγωνιστικούς ρόλους ή απλά να βάλει τα γραφικά σε Flash ταινίες σας χωρίς να δημιουργεί τον εαυτό τους . Αν και υπάρχουν άπειρες δυνατότητες για το είδος των ταινιών που μπορείτε να κάνετε , τα θεμελιώδη μεγέθη της λήψης ταινιών Flash sprite -based είναι αρκετά απλή . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
εικόνες Sprite
Εικόνα λογισμικό επεξεργασίας
Adobe Flash
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Αποκτήστε τα ξωτικά videogame . Πολλές βάσεις δεδομένων videogame sprite είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο (βλ. Πρόσθετοι πόροι ) . 2
ξωτικά

Videogame έρχονται συχνά σε « φύλλα » που περιέχουν διαφορετικές εικόνες ή στάσεις του ίδιου χαρακτήρα . Για να χρησιμοποιήσετε αυτά τα ξωτικά στην ταινία Flash σας , θα πρέπει να " κοπεί " το φύλλο ξωτικό σε ξεχωριστές εικόνες . Χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας για να αποκόψει κάθε ξεχωριστή εικόνα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε και να αποθηκεύσετε κάθε εικόνα , όπως το δικό της αρχείο . Δωρεάν προγράμματα επεξεργασίας εικόνας , όπως το Picasa ή PhotoScape , είναι διαθέσιμα για το κατεβάσετε (βλέπε Πρόσθετοι πόροι ) .
Εικόνων 3

Άνοιγμα του Adobe Flash και ανοίξτε ένα νέο παράθυρο . Ανοίξτε το μενού "Αρχείο" , κάντε κλικ στο κουμπί " Εισαγωγή ", και κάντε κλικ στο "Εισαγωγή στη βιβλιοθήκη . " Εισαγωγή των sprites που θέλετε να χρησιμοποιήσετε .
Η

4 Προτού ξεκινήσετε τη δημιουργία του animation , να ανοίξει την πρώτη εικόνα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε και επιλέξτε . Ανοίξτε το μενού "Αλλαγή " , κάντε κλικ στο κουμπί " Bitmap " και κάντε κλικ στο " Trace bitmap . " Αλλάξτε τις ρυθμίσεις για να " Πολύ σφιχτό " και καθόρισε τόσο το όριο χρώμα και την ελάχιστη έκταση που 1 . Τώρα , χρησιμοποιήστε τη λειτουργία " Trace Bitmap " για να αφαιρέσετε το φόντο φύλλο ξωτικό . Αυτή η διαδικασία πρέπει να επαναληφθεί με κάθε sprite σύρετε πάνω στη σκηνή .
5

Σύρετε το πρώτο ξωτικό πάνω στη σκηνή και να το τοποθετήσετε όπου θέλετε να είναι. Κάντε κλικ προς τα εμπρός έξι παρα τρία πλαίσια , ανάλογα με το πόσο γρήγορα θέλετε η εικόνα να προχωρήσουμε . Πατήστε το πλήκτρο F6 και επιλέξτε το βασικό πλαίσιο . Διαγράψτε το πρώτο ξωτικό από αυτό το βασικό πλαίσιο .
Η 6

Σύρετε το επόμενο sprite που θέλετε να χρησιμοποιήσετε στη σκηνή , και τη γραμμή αυτή με το πρώτο ξωτικό . Μπορείτε να ελέγξετε την ακριβή θέση του στο "Properties" καρτέλα . Συνεχίστε αυτή τη διαδικασία για όσο χρονικό διάστημα θέλετε αυτό το συγκεκριμένο animation να διαρκέσει . Όταν έχετε ολοκληρώσει τη ζωτικότητά σας , αποθηκεύσετε το έργο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα