Εκκίνηση Flash . Κάντε κλικ στο " Αρχείο" και επιλέξτε " New " από το μενού περιβάλλοντος . Επιλέξτε " Flash File ( ActionScript 3.0 ) " και κάντε κλικ στο "OK". 2
Κάντε κλικ στο " Κείμενο " εργαλείο από τον πίνακα Εργαλεία και σύρετε την οθόνη για να δημιουργήσετε ένα πλαίσιο κειμένου . Ρυθμίστε το "Τύπος Κείμενο " του πλαισίου κειμένου για να " Δυναμικό κείμενο " από τον πίνακα Properties . " . Timer_display " Ρυθμίστε το " Instance Name" σε
εικόνων 3
Κάντε κλικ στο πρώτο πλαίσιο του χρονοδιαγράμματος και πατήστε Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα στο παράθυρο Ενέργειες που ανοίγει " F9 ". :
//εγγραφή functionaddEventListener ( « enterFrame » , daytimer_handler ) ?
//καλεί repeatedlyfunction daytimer_handler ( evt : Event ) : void { //τρέχουσα datevar σήμερα : Ημερομηνία = νέα Ημερομηνία ( ) ;//τρέχουσα Yearvar currentYear = today.getFullYear ( ) ;//τρέχουσα monthvar currentMonth = today.getMonth ( ) ;//τρέχουσα dayvar currentDay = today.getDate ( ) ;//τρέχουσα timevar CurrentTime = today.getTime ( ) ;//ημερομηνία-στόχο (5 ημέρες από τώρα αλλάξει needvar targetDate σας : Ημερομηνία = νέα Ημερομηνία ( currentYear , currentMonth , currentDay +5 ) ? var targetDay = targetDate.getTime ( ) ;//ώρα remainingvar TimeLeft = targetDay - CurrentTime ? var sec = η math.floor ( timeLeft/1000 ) ? var min = η math.floor ( sec/60 ) ? ώρες var = η math.floor ( min/60 ) ? ημέρες var = η math.floor ( hours/24 ) ?
//μετατρέπουν sec για να stringsec = String ( sec % 60 ) ?
//αν είναι λιγότερο από ό, τι προσθέσετε ένα 0if ( sec.length <2 ) { sec = " 0 " + sec ? }
min = String ( min 60 % ) ? αν ( min.length <2 ) { min = " 0 " + min ? }
ώρες = String ( ώρες 24 % ) ? αν ( hours.length <2 ) { ώρες = " 0 " + ώρες ? }
ημέρες = String ( ημέρες) ?
εάν ( TimeLeft > 0 ) { //εμφάνιση ημέρα stringvar dayCounter : String = ημέρες ? timer_display . text = dayCounter ? } else { ίχνος ? var Newtime ( "Happy Birthday ! " ) : String = " 0 " ? timer_display.text = Newtime ? removeEventListener ( « enterFrame » , daytimer_handler ) ? }
} ?
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα