1 Ξεκινήστε το πρόγραμμα Flash CS4 . Από την αρχική οθόνη splash Flash , επιλέξτε την επιλογή για να δημιουργήσετε ένα νέο έργο ActionScript 3.0 . 2
Προσθέστε ένα αντικείμενο στο στάδιο που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε ως ένα κουμπί ή άλλα διαδραστικά στοιχεία . Μπορείτε να δημιουργήσετε το αντικείμενο άμεσα σε Flash ή μπορείτε να τα εισάγει από άλλο πρόγραμμα χρησιμοποιώντας τη λειτουργία "Εισαγωγή" από το μενού Αρχείο .
Εικόνων 3
Κάντε κλικ στο αντικείμενο για να το επιλέξετε . Επιλέξτε το "Μετατροπή σε Symbol " επιλογή από το μενού Modify , δίνοντας στο αντικείμενο ένα όνομα και τον καθορισμό τύπο συμβόλου του να « κουμπί ». Κάντε κλικ στο " OK " για να εκτελέσει τη μετατροπή . Μετά τη μετατροπή , προβάλετε τις ιδιότητες του κουμπιού στη δεξιά πλευρά της οθόνης και να του δώσετε ένα όνομα εμφάνισης , καθώς και .
Η
4 Κάντε κλικ στο πρώτο πλαίσιο του χρονοδιαγράμματος για το έργο σας για να το επιλέξετε . Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να ανοίξετε το παράθυρο scripting ActionScript για το πλαίσιο .
5
Δημιουργήστε μια εκδήλωση που θα τρέχει όταν ο ακροατής εκδήλωση ανιχνεύει ένα κλικ από έναν χρήστη . Το συμβάν μπορεί να είναι οποιοδήποτε σενάριο λειτουργίας γεγονός που καταφέρνει ό, τι θέλετε Flash animation σας να κάνετε όταν το κουμπί πατηθεί ? Η εκδήλωση θα μπορούσε να διαδραματίσει ένα διαφορετικό απόσπασμα ταινίας , pop up ένα μήνυμα στον χρήστη ή να εκτελέσετε άλλες ενέργειες
6
Προσθέστε τη γραμμή " instance_name.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , eventFunction ) ? " χωρίς τα εισαγωγικά , να διασφαλίσουμε ότι η στίξη και η κεφαλαιοποίηση είναι σωστές . Αντικαταστήστε το όνομα εμφάνισης του κουμπιού που δημιουργήσατε για " όνομα_στιγμιοτύπου » και το όνομα της συνάρτησης περίπτωση που θέλετε να εκτελείται όταν κάνετε κλικ στο κουμπί για " eventFunction » .
Η
7 Αποθηκεύστε το project και τη χρήση σας το "Movie Test" επιλογή στο μενού ελέγχου για να επιβεβαιώσετε ότι ακροατή εκδήλωσή σας λειτουργεί σωστά .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα