λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Maya Artisan Tutorial

Maya Artisan , ή Sculpt πολύγωνα εργαλείο , είναι η απάντηση στο όνειρο ενός καλλιτέχνη , επιτρέποντας το σχηματισμό 3D που έχει κατασκευαστεί για να χειριστεί με τρόπο που μιμείται τα χειριστήρια μπορείτε να βρείτε με πηλό . Μεγάλα τμήματα μπορεί να είναι φορμαρισμένο με μια σειρά από ρυθμίσεις που δίνουν τελικά στον καλλιτέχνη μεγαλύτερο έλεγχο επί των αποτελεσμάτων της . Πριν από την κατάδυση σε Maya Artisan , είναι μια καλή ιδέα να πάρετε μια βασική κατανόηση του λεξιλογίου του προγράμματος Μάγια . Πολύγωνα
Η

Όταν εργάζεστε με πολύγωνα στο υπομενού , το εργαλείο Artisan μπορεί να βρεθεί στην εργαλειοθήκη Mesh Sculpt Γεωμετρία , στο δεξιό άκρο . Artisan θα ανοίξει με τον Επεξεργαστή Χαρακτηριστικό και άμεση πρόσβαση σε όλες τις ρυθμίσεις των εργαλείων » θα είναι στην εντολή σας . Πολύγωνα είναι απλό να μάθει με επειδή η επιφάνεια ορίζεται από μία άμεση σχέση μεταξύ των δύο σημείων . Ιδανικά θα ήθελα να χτίσει μοντέλα σας σε τετράκλινα : ένα τετράγωνο που σχηματίζεται από την αλληλεπίδραση των τεσσάρων σημείων . Πολύγωνα μπορεί να χειριστεί άμεσα , και να γίνει πιο σύνθετο πολύ εύκολα μέσω της εφαρμογής του Mesh Smooth εργαλείο , παρέχοντας περισσότερες λεπτομέρειες για τη διευκόλυνση της πιο εκλεπτυσμένη γλυπτική .
Εικόνων NURBS
Η

Artisan μπορεί να βρεθεί στο υπομενού Επιφάνειες NURBS στο Edit Sculpt Γεωμετρία Tool ( να επιλέγετε πάντα το παράθυρο στα δεξιά) . Μη Uniform Rational B - Splines ( NURBS ) λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο από ό, Πολύγωνο , δεδομένου ότι είναι μια μαθηματική εξίσωση μεταξύ τριών σημείων , έτσι ώστε οι τεχνικές γλυπτική απαιτούν μια διαφορετική προσέγγιση . Περισσότερες επιφάνειες NURBS θα διαχωριστεί σε διάφορα μπαλώματα των πληροφοριών που είναι ραμμένα μαζί για να σχηματίσουν ένα σχήμα . Είναι πιο εύκολο να χρησιμοποιήσετε Maya Artisan όταν τα επιφανειακά μπαλώματα που επισυνάπτεται .

Η βούρτσα
Η

Στο Επεξεργαστή Χαρακτηριστικό , το πρώτο μενού περιέχει τα δεδομένα που σχετίζονται άμεσα με το πινέλο . Η ακτίνα " U " και " L" μπορεί να προσαρμοστεί για να χειριστούν το μέγεθος του πινέλου . Ένα κόκκινο δαχτυλίδι θα εμφανιστεί όταν το ποντίκι σας πάνω ακριβώς μοντέλο που έχετε επιλέξει αντιπροσωπεύουν το πινέλο . Η λειτουργία Αδιαφάνεια θα ελέγχει την ποσότητα της επιρροής βούρτσα σας θα έχει στο αντικείμενο σε ένα εγκεφαλικό επεισόδιο . Ορισμένες λειτουργίες απαιτούν την αδιαφάνεια να είναι αρκετά υψηλή ( όπως με λεία ) , αλλά μπορείτε να καθορίσετε μόνο το σωστό συνδυασμό μέσω του πειραματισμού και διαδεδομένη χρήση του πλήκτρου " Ζ " ( αναίρεση) .
Εικόνων Sculpt παράμετροι
Η

Η βαριά ανύψωση του Maya Artisan αρχίζει να αποκαλυφθεί , όπως μπορείτε να εξοικειωθείτε με το μενού παράμετροι Sculpt . Στο πλαίσιο αυτών των ελέγχων , μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένες λειτουργίες , όπως η ομαλή , και Push ή Pull . Ο φορέας αναφοράς θα ενημερώσει Μάγια πώς να σχετίζονται με τη λειτουργία βούρτσες για το ίδιο το μοντέλο , όπως το τράβηγμα το πλάτος πινέλο στο " Χ κατεύθυνση " ( που υποδεικνύεται από την άποψη άξονα εκπροσώπηση στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης σας ενεργή ) . Μέγιστη μετατόπιση χρησιμοποιείται σε συνεργασία με τους ελέγχους Αδιαφάνεια σας θα ενισχύσει περαιτέρω την ικανότητά σας να ελέγχετε το πινέλο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα