Ενώ μπορείτε σίγουρα να κάνει ένα μοντέλο σχεδόν τίποτα σε 3D Studio Max , για τους σκοπούς αυτού του άρθρου θα θεωρείται ότι έχετε αγοράσει ένα 3D μοντέλο από μία από τις πολλές διαθέσιμες πηγές .
τώρα θα πρέπει να εισάγει το μοντέλο . Μόλις αυτό που φορτώθηκαν στην κύρια προβολή , εξέδρα το μοντέλο για τα κινούμενα σχέδια με την προσθήκη " οστά ". Πηγαίνετε στο " Δημιουργία " του πίνακα , επιλέξτε " Animation" και κάντε κλικ στο "Δημιουργία Bones ". Τώρα, κάντε κλικ στην προβολή όπου θέλετε να τοποθετήσετε το πρώτο οστό . Κάντε κλικ ξανά για να δείξει όπου θέλετε το οστό να τελειώσει . Όταν κάνετε κλικ πάλι , μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κόκαλο που εκτείνεται από το τέλος της προηγούμενης . Όταν θέλετε να σταματήσετε την προσθήκη οστά σε αυτή την ενότητα , κάντε δεξί κλικ με το ποντίκι . Ο στόχος εδώ είναι να προσδιορίσει τα τμήματα του μοντέλου που θα είναι εύκαμπτο . Διατηρείται σε αυτό έως ότου έχετε βάλει όλα τα οστά σας . Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία " Mirror " να επαναλάβει τα οστά σε μία πλευρά του σώματος στο άλλο , έτσι ώστε να μην χρειάζεται να δημιουργήσετε δύο εκδοχές του ίδιου πράγματος .
Εικόνων Βελτιώστε και να καθορίσει
Χρησιμοποιήστε τις παραμέτρους των οστών για να ρυθμίσετε το μέγεθος και τη θέση των οστών . Όταν τοποθετείτε τα οστά , που μπορεί να μοιάζει με σωστά τοποθετημένα από μία γωνία , αλλά είναι εντελώς έξω από τη λειτουργία από την άλλη . Ενώ κάνετε αυτό, αλλάξτε την οπτική γωνία αρκετές φορές . Τώρα το όνομα καθενός από τα οστά .
Τώρα θα πρέπει να συνδέσετε το δέρμα ( το μοντέλο mesh) με τα οστά , έτσι ώστε το μοντέλο θα κινηθεί με τα οστά . Επιλέξτε το μοντέλο και να πάει στο " Τροποποίησης " λίστα και επιλέξτε το "Skin " τροποποιητή . Κάντε κλικ στην επιλογή "Προσθήκη Bone" και προσθέστε όλα τα κόκαλα . Τώρα επιλέξτε κάθε οστού με τη σειρά και κάντε κλικ στο "Επεξεργασία φακέλου . " " Φάκελος " ενός οστού καθορίζει τις περιοχές του μοντέλου ελέγχεται από το κόκαλο . Χρησιμοποιήστε τα χειριστήρια κλιμάκωση για να περιορίσετε το φάκελο μόνο στα τμήματα του μοντέλου που θέλετε να επηρεάζονται από το συγκεκριμένο οστό .
Η Κίνηση Το μοντέλο
Η
Σετ up animation σας με την προσθήκη της κάμερας " Target" . Συνδέστε την παρακολούθηση της κάμερας στόχου στο "Κεντρικό " των οστών ( το πρώτο που τοποθετείται ) . Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει σημασία τι είναι η κίνηση εκτελεί ο αριθμός , η κάμερα θα μείνει σε αυτό . Τώρα επιλέξτε τον κύριο οστών και ενεργοποιήστε το κουμπί " Κίνηση " στο χρόνο - line . Μετακινήστε το ρυθμιστικό για την ώρα -line 50 . Μετακινήστε την εικόνα. Η όλη εικόνα μετακινείται στη νέα θέση . Πηγαίνετε πίσω στο πρώτο καρέ . Τώρα επιλέξτε ένα άλλο οστών , πηγαίνετε να πλαισιώσει 50 και να λυγίσει . Όταν παίζετε το animation , οι κινήσεις σχήμα και καμπύλες σε όλο το μήκος των 50 καρέ . Αυτό είναι το πώς θα σας αναζωογονήσουν σε 3D Studio Max .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα