Δημιουργήστε ένα αντίγραφο του έργου σε μια θέση που όλοι οι υπολογιστές μπορούν να έχουν πρόσβαση . Αυτό θα λειτουργήσει πιο εύκολα αν η τοποθεσία είναι ένας κοινόχρηστος φάκελος , ωστόσο, θα είναι αρκετό αν ένα φρέσκο αντίγραφο του έργου τοποθετείται σε κάθε υπολογιστή . 2
Ανοίξτε ένα τερματικό ή γραμμή εντολών σε κάθε υπολογιστή που θα συμμετάσχουν στο render.
εικόνων 3
Διαιρέστε το σύνολο των πλαισίων του έργου ( διαθέσιμο στο μπαρ Animation εντός Maya ) από τον αριθμό των υπολογιστών που κάνει το rendering.
4
Πληκτρολογήστε την ακόλουθη εντολή στο τερματικό κάθε υπολογιστή :
Render - s XXX -e ΕΕΕΕ projectName.mb
Αντικαταστήστε projectName.mb με το όνομα του αρχείου του έργου σας . Αντικαταστήστε XXX με το πρώτο πλαίσιο για να καταστήσει σε αυτόν τον υπολογιστή και ΕΕΕΕ με τον τελευταίο αριθμό πλαισίου που θα παρασχεθούν . Για παράδειγμα :
Render - s 11 -e 24 projectName.mb
Αυτό θα καθιστούσε τα πλαίσια 11 έως 24 . Εισάγετε τους αριθμούς , έτσι ώστε κάθε υπολογιστής θα κάνει ίσο αριθμό πλαισίων . Για παράδειγμα , για τρεις υπολογιστές και 1.000 animation καρέ , μπορείτε να πληκτρολογήσετε :
Render - s 0 - e 333 projectName.mb
Render - s 334 -e 666 projectName.mb
Render - s 667 -e 1000 projectName.mb
ο πρώτος υπολογιστής θα καταστήσει καρέ από 0 έως 333 , η δεύτερη 334 με 666 , και ούτω καθεξής.
5
Παγίωση οι προκύπτουσες εικόνες IFF για κάθε καρέ σε μία θέση . Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε το πλήρες animation πληκτρολογώντας :
fcheck
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα