1 Δημιουργήστε ή εισαγάγετε το μοντέλο 3 - D θα εμψύχωση . Μπορείτε να δημιουργήσετε το μοντέλο χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που παρέχονται από το πρόγραμμα , με βάση το μοντέλο σας αλλάζοντας βασικά σχήματα και την εφαρμογή ενός μοντέλου υφή . Εισαγόμενα μοντέλα μπορούν να ληφθούν από μια ευρεία ποικιλία πηγών σε απευθείας σύνδεση , ελεύθερα ή μέσω της αγοράς . 2
Rig το μοντέλο με την τοποθέτηση οστά κάτω από την επιφάνεια του μοντέλου . Δημιουργήστε τα οστά , επιλέγοντας το μενού " animation " στο επάνω μέρος της διεπαφής χρήστη και η επιλογή του " Bones Εργαλεία ». Κάντε κλικ στο " Δημιουργία Bones" και να αντλήσουν τα οστά , χρησιμοποιώντας το ποντίκι σας για να επιλέξετε σημεία έναρξης και τέλους για κάθε οστό . Χρησιμοποιήστε τα οστά να δημιουργήσει αρθρωτούς συνδέσμους στο μοντέλο σας , οι οποίες ρυθμίζεται ώστε να παρέχει την κινούμενη κίνηση για το μοντέλο σας . Συνδέστε τα οστά με το μοντέλο σας, επιλέγοντας το αντικείμενο μοντέλο που θέλετε να επισυνάψετε . Πηγαίνετε στον πίνακα τροποποιητή στα δεξιά του μοντέλου σας και να προσθέσετε τον τροποποιητή " SKIN " στον κατάλογο τροποποιητή χρησιμοποιώντας το drop-down μενού στον πίνακα τροποποιητή . Επιλέξτε το κόκαλο για να επισυνάψετε το δέρμα να κάνοντας κλικ σε αυτό .
Εικόνων 3
Τοποθετήστε το μοντέλο στο αρχικό καρέ της κινούμενης εικόνας . Pose το μοντέλο στην αρχική κινούμενα κίνηση με την κίνηση των οστών μοντέλο . Επιλέξτε το κουμπί .
" Auto Key " Φτηνές 4
Επιλέξτε το τελευταίο καρέ του animation . Τα περισσότερα πλαίσια που χρησιμοποιείτε, τόσο περισσότερο ρευστό η κίνηση θα είναι , με το animation κινείται σε μικρές αυξήσεις κατανέμονται μεταξύ των πλαισίων . Μετακινήστε το μοντέλο στον τελικό θέτει θέση . Πατήστε το κουμπί " Auto Key " για δεύτερη φορά .
5
Μετακινήστε το ρυθμιστικό πλαίσιο επιλογής πίσω στη θέση μηδέν καρέ και πατήστε το πλήκτρο " Play" . Το μοντέλο θα πρέπει να κινηθεί όπως κινήθηκε φυσικά , με κάθε αλλαγή της θέσης κινούμενα αυτόματα μεταξύ των πλαισίων .
Η 6
Επαναλάβετε τη διαδικασία με άλλα κινούμενα τμήματα του μοντέλου για τη δημιουργία σύνθετων κινήσεων . Για παράδειγμα , για να δημιουργήσετε ένα κουνώντας το χέρι , πρώτα μετακινήστε το χέρι , στη συνέχεια, τον αγκώνα , τον καρπό στη συνέχεια , ακολουθείται από επιμέρους δάχτυλα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα