λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Blender Χωνευτά - Lighting 3 - D Tutorial

Blender είναι ένα ισχυρό open-source 3-D μοντελοποίηση και το σύστημα animation διαθέσιμα για τις περισσότερες υπολογιστικές πλατφόρμες , συμπεριλαμβανομένων των Windows , Macintosh , Linux και πολλά συστήματα Unix . Αν Blender προσφέρει περισσότερες από τις λειτουργίες των άλλων συστημάτων που κοστίζουν χιλιάδες δολάρια , Blender Foundation διαθέτει το λογισμικό με βάση τη δωρεά . Blender έχει μια απότομη καμπύλη μάθησης από ό, τι άλλα συστήματα , αλλά είναι πολύ πιο γρήγορα αφού έχετε μάθει πώς λειτουργεί . Δημιουργώντας το Φως
Η

Τοποθετήστε μια λάμπα spot πατώντας το " Space " bar , επιλέγοντας " Προσθήκη ", επιλέγοντας " Lamp" και επιλέγοντας " Spot ". Επιλέξτε τη λάμπα με δεξί κλικ πάνω του και να προσαρμόσει το μέγεθος κάνοντας κλικ στο " Κλίμακα χειριστών . " Η « Κλίμακα Χειριστής " είναι το κουτί πλατεία στην ίδια ομάδα των ελέγχων που περιέχουν το " 3 - D Transform χειριστών " ( το χέρι με ένα δείκτη ) , το ( το κουμπί τρίγωνο) και το " Περιστροφή χειριστών " ( " Μετάφραση Manipulator " το κουμπί με το εικονίδιο σπειροειδές σχήμα ) . Τοποθετήστε ένα σωλήνα γύρω από τη λάμπα spot πατώντας το " Space " bar . Επιλέξτε " NURBS Tube" κάτω από το " Προσθήκη Surface " υπομενού "Add " μενού.
Εικόνων ρυθμίζοντας το φως
Η

Υφή του σωλήνα όπως επιθυμείτε να δημιουργήσετε το βλέμμα για εσοχή φως σας . Αν και μπορείτε να ρυθμίσετε το σωλήνα για να μπλοκάρει το φως , όπως σε ένα πραγματικό κόσμο εσοχή φως , σε πολλές περιπτώσεις, μπορεί να έχετε την καλύτερη απόδοση αν ρυθμίσετε το μέγεθος της φωτεινής πηγής ως η κύρια μέθοδος ελέγχου της εξάπλωσης . Αν έχετε άλλες πηγές φωτός που λάμπουν από κάτω προς τα πάνω , ή αν η θέση της κάμερας σας είναι πάνω από το φως , μπορείτε να προσθέσετε μια σταθερή επιφάνεια στην κορυφή του σωλήνα για την ελαχιστοποίηση Τρανς φως εξάπλωση .
Εικόνων

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα