λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να δημιουργήσετε ένα μενού Macromedia Flash πλοήγησης

Macromedia Flash προσφέρει μια πληθώρα επιλογών για τη δημοσίευση διαδραστικότητα και έργων πολυμέσων . Ένα μεγάλο πλεονέκτημα για Flash είναι η διαδραστικότητα στην πλοήγηση ενός έργου ή την ιστοσελίδα . Ένα αντικείμενο ή περιουσιακό στοιχείο των μέσων ενημέρωσης του έργου, μπορεί να μετατραπεί σε ένα πλήκτρο πλοήγησης χρησιμοποιώντας μερικά απλά βήματα και μπορείτε να προσθέσετε πολλαπλά επίπεδα της αλληλεπίδρασης του χρήστη με το έργο σας . Θα χρησιμοποιήσετε τις βασικές ActionScripting στο φροντιστήριο , και μια βασική εξοικείωση με το Flash συνιστάται για αυτό το σεμινάριο . Adobe προσφέρει μια πληθώρα tutorials ειδικά για ActionScripting στην ιστοσελίδα τους και εισαγωγικές tutorials για αυτό το προηγμένο πρόγραμμα animation . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
αρχεία του έργου Flash με επέκταση fla .
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Ανοίξτε FLA αρχείο έργου σας σε Flash και να επιλέξετε το στρώμα σας θα πρέπει να εργάζονται για να δημιουργήσετε την πλοήγηση σας . Αν δεν υπάρχουν οι ακόλουθες Layers , να τα προσθέσετε στο Timeline . Πηγαίνετε στο "Εισαγωγή " > " Timeline " > " Layer" και βαφτίζουν "Πλοήγηση " . Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία και την ετικέτα αυτό το Layer " Ενέργειες " . Χρησιμοποιώντας το εργαλείο επιλογής , κάντε κλικ στο " Ενέργειες " Layer στο Timeline και κρατήστε πατημένο το πλήκτρο του ποντικιού και σύρετε το " Actions" Layer στην κορυφή του Timeline και τοποθετήστε το "Πλοήγηση " Layer κάτω " Ενέργειες ".
Φτηνές 2

Δημιουργήστε ένα αντικείμενο να μετατραπεί σε κουμπί για την πλοήγηση σας . Πηγαίνετε στη γραμμή εργαλείων και επιλέξτε το εργαλείο ορθογώνιο . Πάρτε το ποντίκι και κάντε κλικ και σύρετε ένα παράθυρο στο κατάλληλο μέγεθος και σχήμα για την πλοήγηση σας . Κάθε σχήμα , χρησιμοποιώντας το ορθογώνιο, τετράγωνο ή οβάλ εργαλεία , θα είναι αρκετό για αυτό το βήμα .
Εικόνων 3

Χρησιμοποιήστε το εργαλείο επιλογής και να τονίσει το αντικείμενο που δημιουργήθηκε στο προηγούμενο βήμα . Αφού τόνισε , το αντικείμενο θα διαθέτει ένα μπλε περίγραμμα .
Η

4 Κάντε δεξί κλικ στο αντικείμενο και επιλέξτε " Μετατροπή σε Symbol " επιλογή . Στο πλαίσιο διαλόγου , το όνομα του κουμπιού ανάλογα με τη λειτουργία του, όπως Home_button , για εύκολη αναφορά στη Βιβλιοθήκη . Στο ίδιο πλαίσιο , επιλέξτε "Τύπος " > " κουμπί" και , στη συνέχεια, στο "OK. " Τα υπόλοιπα στοιχεία στο πλαίσιο διαλόγου χρησιμοποιούνται για πιο προηγμένες επιλογές προγραμματισμού .
5

Προσθέστε τις προβλεπόμενες εντολές πλοήγησης στο κουμπί σας χρησιμοποιώντας ActionScripting . Επιλέξτε το " κουμπί" στο Stage με το εργαλείο επιλογής και πηγαίνετε στο " Παράθυρο " > " Ενέργειες " και προσθέστε την κατάλληλη γλώσσα προγραμματισμού στην κουμπιού. Μια κοινή εντολή πλοήγησης για το κουμπί σας θα κατευθύνει το χρήστη σε ένα άλλο πλαίσιο ή σελίδα στο site ή σε μια εξωτερική διεύθυνση URL ? Για ( release) { getURL ( " http://www.yoururlhere.com ")?

}

Oron ( release) { gotoAndPlay ( ένθετο αριθμός πλαισίου ) ? }

Θα πρέπει να ενημερώσετε το playhead πού να πάτε στο Timeline χρησιμοποιώντας ActionScripting για να εμφανιστεί η κατάλληλη σελίδα για την πλοήγηση σας . Με την προσθήκη του αριθμού πλαισίου εντός παρενθέσεων μετά την « gotoAndPlay " εντολή στο ActionScripting σας , λέτε το playhead να πάει σε αυτό το πλαίσιο και να εμφανίσετε το πλαίσιο στο Stage , η οποία είναι μια σελίδα στον ιστοχώρο σας .
Η 6

Επιλέξτε το " Actions" Layer και τοποθετήστε τον κέρσορα στο πρώτο καρέ . Πηγαίνετε στο "Windows" > " Ενέργειες " και προσθέστε την ακόλουθη δέσμη ενεργειών στο πλαίσιο ? Stop () ? Το σενάριο διακοπής θα πει το playhead να σταματήσει στο κατάλληλο πλαίσιο, μέχρις ότου ο χρήστης επιλέγει ένα κουμπί πλοήγησης αποστολή τους σε άλλο τμήμα του web site . Προσθέστε το σενάριο Διακοπή στο " Ενέργειες " στρώμα του κάθε καρέ .
Η 7

Επιστροφή στη σκηνή , τοποθετώντας το εργαλείο επιλογής για το Στάδιο και κάντε κλικ μία φορά . Επαναλάβετε τα βήματα 2 έως 5 έως ότου επιτευχθεί ο επιθυμητός αριθμός κουμπιά πλοήγησης για το έργο σας .
8

Αποθηκεύστε το project σας σε ένα κύριο αρχείο με την επέκταση αρχείου . Fla . Αυτό το αρχείο θα είναι σε ξεχωριστό φάκελο από τα αρχεία των εκδόσεων σας και θα χρησιμεύσει ως μελλοντική αναφορά για την επεξεργασία του site.
Η 9

Πηγαίνετε στο "Αρχείο" > " Publish Preview " > "Default" και να ελέγξετε την εργασία σας σε ένα πρόγραμμα περιήγησης εκτός σύνδεσης . Εάν προκύψουν προβλήματα , τσεκάρετε το " Παράθυρο " > " Σφάλματα Compiler " και την αντιμετώπιση προβλημάτων , σύμφωνα με το διάλογο σφάλμα σε αυτό το πλαίσιο .
Η 10

Κρατήστε το SWF , αρχεία HTML και JavaScript στον ίδιο φάκελο και να ανεβάσετε τους στον κεντρικό υπολογιστή σας για δημοσίευση .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα