λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Animation Computer Γεγονότα

Ψυχαγωγία ήταν γύρω από τις αρχές της δεκαετίας του 1900 , όταν απλά γραμμικά σχέδια είχαν μετατραπεί σε ρευστή κίνηση από τη μία εικόνα στην άλλη . Η τεχνολογία έχει παρέμβει από το να παρέχει μια ταχύτερη και πιο ακριβή μέσα για την εμψύχωση αντικειμένων και των χαρακτήρων σε μια οθόνη . Animation ήταν κάποτε που χρησιμοποιούνται για ψυχαγωγικούς σκοπούς και μόνο , αλλά η αξία της έχει διευρυνθεί προς όφελος της επιστήμης , της εκπαίδευσης , το νομικό σύστημα και τα βιντεοπαιχνίδια , καθώς και . Ιστορία
Η

Animation Υπολογιστών έχει διανύσει πολύ δρόμο από την εισαγωγή του στην κινηματογραφική βιομηχανία στις αρχές του 1970 . Είναι χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1973 με τίτλο « Westworld ", μια ταινία για τα ρομπότ που έζησε και εργάστηκε μεταξύ των ανθρώπων . Τρία χρόνια αργότερα , wireframe εικόνες εισήχθη στη συνέχεια , « Futureworld ", προσθέτοντας μια τρισδιάστατη ποιότητα σε αντικείμενα στην οθόνη . Star Wars χρησιμοποιείται wireframe στη μεγάλη επίδραση στο χώρο σκηνές μάχης της με το Death Star .
Εικόνων πώς γίνεται
Η

Ένα μοντέλο υπολογιστή που δημιουργείται δημιουργείται σε τρεις διαστάσεις που αναλάβει τα χαρακτηριστικά του υλικού , όπως σκίαση , το χρώμα και την υφή . Φωτισμός προστίθεται στον εικονικό χώρο που επικυρώνει τη σκηνή ως CGI ( ηλεκτρονικό υπολογιστή εικόνες ) Τα αντικείμενα που μετακινούνται από τη μία θέση στην άλλη . Οι θέσεις που ονομάζεται "κλειδί καρέ " χρησιμοποιεί ο υπολογιστής για να καταστήσει σε μια κινούμενη εικόνα στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο . Αυτό δημιουργεί ένα τμήμα του βίντεο που μπορεί να επεξεργαστεί και να μεταφερθούν σε άλλα αρχεία βίντεο , ή απλά να χρησιμοποιηθεί ως έχει .

Η Ιατροδικαστική Animation
Η

Η ιατροδικαστική διαδικασία εξαρτάται για την ακρίβεια . Κατά την ανακατασκευή ενός ατυχήματος ή του εγκλήματος , όλα τα αντικείμενα πρέπει να συμμορφώνονται με μια σειρά από γεγονότα που καθορίζεται από ιατροδικαστή . Αρχίζοντας με την διερεύνηση του δυστυχήματος , που περιλαμβάνει εκθέσεις της αστυνομίας , τα στοιχεία τόπο του ατυχήματος , καταθέσεις μαρτύρων , ελέγχων των οχημάτων , φωτογραφίες και ιατρικές εκθέσεις , η Reconstructionist εγκληματολογίας θα δημιουργήσετε εκ νέου το ατύχημα με τη χρήση computer animation. Η κινούμενη εγγραφής μπορεί στη συνέχεια να παιχτεί ενώπιον δικαστή και ενόρκων , εάν είναι απαραίτητο . Εικόνων
Αίθουσα Συνεδριάσεων Αναπαράσταση
Η

animation ηλεκτρονικών υπολογιστών μπορεί να είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που αποτελεί όντως μια οπτική απεικόνιση των αποδεικτικών στοιχείων . Χρησιμοποιείται για να αναπαράγει ένα πραγματικό γεγονός ή να κάνουν μια επίδειξη του μαρτυρία , μπορεί να είναι εύκολο να παρουσιαστεί στη δίκη ως ένα βίντεο που εμφανίζονται στο δικαστήριο . Οι άνθρωποι είναι φυσικά οπτική μαθητές , έτσι, ένα βίντεο παρουσίασης των πληροφοριών μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική από τη λεκτική διαφορές μόνο. ​​
Εικόνων Motion Capture Animation
Η

Μια νέα σύλληψη της επίδοσης του μοντέλου που δημιουργήθηκε από Image metrics να δημιουργήσετε εκ νέου τις μικρές λεπτομέρειες της έκφρασης του προσώπου . Οι άνθρωποι έχουν μια φυσική ασυμμετρία στις κινήσεις τους, έτσι ώστε αυτή η μέθοδος καθιστά λιγότερο αποτελεσματικά τα τέλεια ακόμα πιο ρεαλιστικές δράσεις αναβοσβήνει τα μάτια και σύσπαση των μυών . Το αποτέλεσμα είναι ο υπολογιστής animated κίνηση που είναι μερικές φορές δύσκολο να πω , εκτός από το πραγματικό πράγμα . Οι προγραμματιστές παιχνιδιών βίντεο με αυτή τη νέα τεχνολογία για να σχεδιάσει τα παιχνίδια τους , διότι τους παρέχει περισσότερο δημιουργικό έλεγχο , καθώς και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και αυξημένη ταχύτητα παραγωγής .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα