Σχεδιάστε το παιχνίδι flash με την απλότητα στο μυαλό , ως εκ τούτου, περιορίζουν τον αριθμό των παικτών σε ένα. Οι περισσότεροι παίκτες το πιο πολύπλοκο παιχνίδι σας θα είναι στον κώδικα . Ελαχιστοποιήστε τον αριθμό του παίζοντας κομμάτια. Περισσότερα παίζοντας κομμάτια θα απαιτήσει επίσης πιο κώδικα . Να θυμάστε ότι τα απλούστερα παιχνίδια flash χρησιμοποιούν μόνο ένα πλαίσιο . 2
Ρύθμιση στρώματα παιχνίδι σας . Ονομάστε το πρώτο στρώμα για το χρονοδιάγραμμα, actionscript . Τώρα , επιλέξτε το εικονίδιο του στρώματος στον πίνακα χρονοδιάγραμμα και πρόσθεσε τέσσερα στρώματα . Ονομάστε κάθε ένα από τα προστιθέμενα στρώματα . Επιτραπέζιο παιχνίδι , κομμάτια του παιχνιδιού , και ζάρια είναι καλά ονόματα που θα χρησιμοποιηθεί για αυτά τα στρώματα .
Εικόνων 3
Προσθήκη περιεχομένου σε καρέ κάθε στρώματα » . Επιλέξτε " Πλαίσιο 1 " του παιχνιδιού στρώμα του σκάφους . Στη συνέχεια, εισαγάγετε μια εικόνα ή ένα σχέδιο του πίνακα του παιχνιδιού πάνω στη σκηνή flash .
Επιλέξτε το πρώτο καρέ του στρώματος κομμάτια του παιχνιδιού , και να εισάγει μια εικόνα ή ένα σχέδιο του κομματιού του παιχνιδιού .
Επιλέξτε το πρώτο καρέ του στρώματος ζάρια. Στη συνέχεια, τοποθετήστε ένα δυναμικό πλαίσιο κειμένου στη σκηνή . Το μέγεθος του πλαισίου κειμένου και τοποθετήστε το έτσι ώστε να μην εμποδίζει τη θέα του παιχνιδιού . Επίσης, προσθέστε ένα κουμπί σε αυτό το στρώμα . Ονομάστε το " Roll ζάρια . "
Η 4
Προσθήκη actionscript κώδικα . Επιλέξτε το πρώτο καρέ του στρώματος actionscript . Στη συνέχεια, επιλέξτε Windows από το κύριο μενού . Από το αναπτυσσόμενο μενού που εμφανίζεται επιλέξτε δράση . Χρησιμοποιήστε το παράθυρο δράση για να πληκτρολογήσετε τον κωδικό σας .
Γράψτε τον κωδικό actionscript που θα εμφανίσει έναν αριθμό στο ζάρια δυναμικό πλαίσιο κειμένου κάθε φορά που πατάτε το πλήκτρο ζαριά . Actionscript κώδικα που απαιτούνται περιλαμβάνουν τη μέθοδο addEventlistener , τη μέθοδο random μαθηματικά και τη λειτουργία κατηγορίας . Κωδικός αυτές τις εντολές , έτσι ώστε όταν είναι επιλεγμένο το κουμπί ζαριά , ένας τυχαίος αριθμός μεταξύ ενός και έξι θα εμφανίζεται στο ζάρια δυναμικό πλαίσιο κειμένου .
Επίσης περιλαμβάνει κώδικα τον οποίο θα κινηθεί αυτόματα το κομμάτι του παιχνιδιού ο αριθμός των χώρων στο διοικητικό συμβούλιο ότι η γεννήτρια τυχαίων αριθμών παράγει . Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε το "X" και την περιουσία " Υ " που συνδέονται με το κομμάτι του παιχνιδιού .
5
Ελέγξτε το παιχνίδι . Επιλέξτε το κουμπί ζαριά και στη συνέχεια επιλέξτε το πλαίσιο οθόνης ζάρια για να δείτε αν εμφανίζει διαφορετικούς αριθμούς μετά από κάθε ζαριά . Ελέγξτε για να δείτε αν το κομμάτι του παιχνιδιού κινείται από μόνη της . Κρατήστε το τροχαίο μέχρι το κομμάτι που κάνει εντελώς γύρω από τον πίνακα . Βεβαιωθείτε ότι το κομμάτι του παιχνιδιού κινείται στην πραγματικότητα ο αριθμός των χώρων που ο αριθμός στο πλαίσιο κειμένου ζαριά υποδεικνύει . Αν όχι , πηγαίνετε πίσω και να ελέγξετε τον κωδικό σας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα