σχέδιο έξω από το παιχνίδι . Αποφασίστε σχετικά με τους κανόνες , το είδος του σκάφους που θα χρησιμοποιήσετε , εάν υπάρχει , πόσο καιρό θα το τελευταίο παιχνίδι , πόσοι μπορούν να παίξουν το παιχνίδι την ίδια στιγμή , αν τα δεδομένα του παιχνιδιού θα σωθεί , και η συνολική ροή του παιχνιδιού . Κρατήστε στο μυαλό σας σχέδιο από το παιχνίδι σας , πώς θα εφαρμόσουν το παιχνίδι σε Flash χρησιμοποιώντας τον κωδικό actionscript , κουμπιά και εργαλεία σχεδίασης . 2
Ισοπαλία και την κίνηση των αντικειμένων του παιχνιδιού σας . Συντάξει κάθε αντικείμενο που πρέπει να χρησιμοποιηθεί στο παιχνίδι με τα εργαλεία σχεδίασης Flash. Αποθηκεύστε κάθε αντικείμενο που σχεδιάζετε στη βιβλιοθήκη του Flash . Αποφασίστε σχετικά με το οποίο τα αντικείμενα θα κινηθεί και η οποία θα είναι στατικά ( δεν πρόκειται ποτέ να κινηθεί ) . Στη συνέχεια, τη δημιουργία ατομικών κινούμενα σχέδια για κάθε ένα από τα κινούμενα αντικείμενα και να τα αποθηκεύσετε σε Flash βιβλιοθήκη σας .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε παιχνίδι στρώματα του αντικειμένου σας . Στη γραμμή του χρόνου , δημιουργούν ένα στρώμα για κάθε αντικείμενο στο παιχνίδι . Από τη βιβλιοθήκη Flash , τοποθετήστε κάθε αντικείμενο που δημιουργήσατε στο βήμα ένα στη σκηνή . Βεβαιωθείτε ότι κάθε αντικείμενο τοποθετείται πάνω στο στρώμα που έχει δημιουργηθεί γι 'αυτό .
Η 4
Δημιουργήστε έναν πίνακα ελέγχου του παιχνιδιού . Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα και ονομάστε το " ελέγχων". Πάνω στο στρώμα ελέγχου , δημιουργούν ένα κουμπί ελέγχου για κάθε κινητού τεμαχίου παιχνιδιών στο παιχνίδι . Τοποθετήστε τα κουμπιά πάνω στη σκηνή , έτσι ώστε να μην εμποδίζουν τη θέα του παιχνιδιού . Εξετάστε το σχήμα και το χρώμα των πλήκτρων σε σχέση με το συνδυασμό χρωμάτων του παιχνιδιού .
5
Γράψτε κώδικα actionscript για κάθε κουμπί ελέγχου, έτσι ώστε κάθε κουμπί ελέγχου θα ελέγχει την κίνηση ενός αντικειμένου παιχνιδιού . Εάν υπάρχουν πέντε αντικείμενα του παιχνιδιού σε αυτό το παιχνίδι , θα υπάρχουν πέντε κουμπιά ελέγχου . Κωδικός ένα κουμπί ελέγχου, έτσι ώστε το κομμάτι του παιχνιδιού που ελέγχει , θα κινηθεί προς τα επάνω , όταν πατηθεί το ποντίκι . Κωδικός το επόμενο κουμπί ελέγχου, έτσι ώστε το κομμάτι του παιχνιδιού που ελέγχει , θα μετακινηθείτε προς τα δεξιά , όταν το πλήκτρο βέλους πατημένο. Συνεχίστε μέχρι να έχουν κωδικοποιημένα όλα τα κουμπιά ελέγχου για όλα τα κινούμενα αντικείμενα .
Η 6
Δημιουργήστε ένα κουμπί που ο παίκτης παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιήσει για να σώσει το παιχνίδι , ώστε να μπορεί να συνεχιστεί αργότερα. Επίσης να δημιουργήσετε ένα κουμπί που ο παίκτης παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιήσει για να ανακτήσετε ένα αποθηκευμένο παιχνίδι . Αντικείμενο για χρήση του Flash εντολές να γράψει τον κώδικα για αυτά τα κουμπιά ελέγχου . Επίσης, να δημιουργήσει και να κωδικοποιήσει ένα κουμπί που θα επαναφέρει το παιχνίδι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα