Ξεκινήστε μια νέα ταινία Flash FLA ή να ανοίξετε ένα υπάρχον αρχείο FLA στο οποίο θέλετε να δημιουργήσετε μια κινούμενη εικόνα .
Η 2
Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα στον πίνακα Timeline . Κάντε κλικ στο κουμπί " Νέο επίπεδο " στην κάτω αριστερή γωνία του πίνακα . Σε ορισμένες παλαιότερες εκδόσεις του Flash , αυτό το κουμπί ονομάζεται " Δημιουργία Layer ". Ανάλογα με την έκδοση του Flash , η καρτέλα πάνελ Timeline βρίσκεται στα δεξιά , πάνω ή κάτω μέρος του παραθύρου της εφαρμογής . Είναι ένδειξη " Timeline ".
Εικόνων 3
Μετάβαση στο πρώτο καρέ στο νέο στρώμα όπου θέλετε να ξεκινήσετε τη ζωτικότητά σας . Κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο και επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ-κλειδί " από το μενού fly -out .
Η
4 Τοποθετήστε ένα αντικείμενο (ή χρησιμοποιήστε σχέδιο και κείμενο Flash εργαλεία για τη δημιουργία του αντικειμένου ) που θέλετε να προσθέσετε κίνηση σε το στάδιο . Τοποθετήστε το στο σημείο που θέλετε το animation για να ξεκινήσει .
5
Πηγαίνετε στο επόμενο πλαίσιο για το νέο στρώμα και εισάγετε ένα βασικό καρέ .
Η 6
Μετακίνηση ή να αλλάξετε τη στάση του το αντικείμενο ελαφρά. Τι κάνεις εδώ εξαρτάται από το είδος του animation που θέλετε . Για παράδειγμα , αν σκοπεύετε απλώς να μετατοπίσουν ένα αντικείμενο από το ένα σημείο στο άλλο πάνω στη σκηνή , πρέπει απλώς να μετακινήσετε το αντικείμενο ελαφρώς προς την κατεύθυνση που θέλετε να μετακινήσετε . Αν είναι , ας πούμε , που προσομοιώνει την κίνηση ενός χεριού ή ενός ποδιού , επανατοποθετήστε ή να θέσει λίγο το αντικείμενο .
Η 7
Μετάβαση στο επόμενο καρέ , εισάγετε ένα καρέ-κλειδί και να μετακινήσετε ή να αλλάξετε το αντικείμενο σας ελαφρώς .
8
Συνεχίστε την εισαγωγή keyframes και κίνηση και το χειρισμό του αντικειμένου σας σε κάθε καρέ , μέχρι να ολοκληρωθεί η σειρά κινουμένων σχεδίων .
Η 9
Δοκιμάστε την ταινία ( κάντε κλικ στο " Control" για το γραμμή μενού και επιλέξτε "Movie Test" ) . Η κίνηση θα πρέπει να διαδραματίσει καρέ-καρέ , όπως ακριβώς το χειριστεί όλη τη σκηνή και χρονοδιάγραμμα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα