λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να φτιάξετε τη δική σας ταινία Out of Stickmen

Αρχή βίντεο animation είναι διασκεδαστικό και εύκολο να το μάθει . Το Stickman είναι ένα δημοφιλές πρώτο έργο κινουμένων σχεδίων λόγω της απλότητάς του μορφή και την ευκολία της μετακίνησης μεμονωμένων μερών του σώματος . Pivot είναι ένα δημοφιλές δωρεάν πρόγραμμα που έρχεται με την Stickman προ-που στην οθόνη και είναι έτοιμο για να μπορείτε να χειριστείτε . Πολλά τέτοια προγράμματα κινουμένων σχεδίων , όπως το Blender και Μάγια , υπάρχουν που μπορεί να κάνει αυτά τα βασικά βήματα animation , καθώς και . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Υπολογιστών
Λογισμικό Animation

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Γράψτε το σενάριό σας . Για να μπορέσετε να αρχίσει να κινείται Stickman σας γύρω από την οθόνη θα πρέπει να γράψετε τα βασικά της ιστορίας σας . Δεδομένου ότι δεν υπάρχουν λόγια σε μια ταινία Stickmsn η διαδικασία αυτή θα πρέπει να λάβει μόνο ένα ζευγάρι φράσεις που περιγράφουν τη δράση για την ταινία σας . Εάν σχεδιάζετε για την πραγματοποίηση μια πιο σύνθετη και μεγαλύτερη ταινία το σενάριο θα είναι πιο πλέον

Ένα δείγμα Stickmen σενάριο : .

Stickman 1 κινείται σε όλη την οθόνη , όπως ο ίδιος τρέχει σε stickman2 . Οι δύο Stickmen την καταπολέμηση και την Stickman 2 περπατά πάνω Stickman 1 . Όταν Stickman 2 είναι στα μισά του δρόμου σε όλη την οθόνη Stickman 1 σηκώνεται και τρέχει μετά από αυτόν , Stickman 1 χτυπά Stickman 2 επάνω σε έδαφος . Σκηνή τελειώνει με Stickman 1 πηδώντας πάνω-κάτω με τα χέρια του στον αέρα . 2

Σχέδιο σημαντικές κινήσεις σας . Κάθε μία από τις σημαντικές κινήσεις στην ταινία σας θα πρέπει να τεθεί σε script σας . Χρησιμοποιώντας αυτό το σχέδιο σεναρίου πόσες σημαντικές κινήσεις χαρακτήρες σας θα πρέπει να κάνει . Αυτό είναι όπως το σπάσιμο ταινία σας σε κεφάλαια . Η κατανομή των μεγάλων κινήσεων θα καταστήσει τη διαδικασία λήψης ταινία πάει πιο ομαλά

Μια ανάλυση δείγματος σημαντικές κινήσεις : . .

Stickman 1 με τα πόδια προς τα δεξιά

Stickman 1 και 2 μάχες .

Stickman 2 πόδια πάνω Stickman 1 .

Stickman 2 πόδια προς τα αριστερά .

Stickman 1 τρέχει προς Stickman 2

Stickman 1 . χτυπήσει Stickman 2 στο έδαφος .

Stickman 1 πηδώντας πάνω-κάτω με τα χέρια στον αέρα .
εικόνων 3

Ξεκινήστε κινήσεις αργά . Για καθεμιά από τις μεγαλύτερες κινήσεις σας θα έχετε μεταξύ 20 και 100 ανήλικα κινήσεις . Το μικρότερες ατομικές σας κινείται η σαφέστερη Stickmen σας θα εμφανίζεται να κινείται στην οθόνη . Αυτό είναι όπου γραπτώς τις σημαντικές κινήσεις μπορούν να βοηθήσουν , λαμβάνοντας ένα διάλειμμα για να δείτε την ταινία σας μετά από κάθε σημαντική κίνηση είναι πλήρης θα σας βοηθήσει να δείτε αν είστε κινείται το Stickmen πάρα πολύ γρήγορα ή πολύ αργά για ό, τι θα περίμενε κανείς η ταινία να μοιάσει . Πάρτε το χρόνο σας σε αυτό το βήμα για να δημιουργήσετε το καλύτερο Stickman ταινία .
Η 4

την ολοκλήρωση κάθε σημαντική κίνηση . Καθώς εργάζεστε με όλες τις σημαντικές κινήσεις σας μπορεί να αποφασίσει να προσθέσει ή να αφαιρέσει κομμάτια προγραμματιστεί έξω σας ταινία , αυτό είναι εντάξει . Αν ολοκληρώσετε όλες τις σημαντικές κινήσεις σας και να νιώθετε σαν να έχετε περισσότερες από μια ιστορία να πει , απλά προσθέστε περισσότερο στο script σας και τα μεγάλα φύλλα κατανομή κίνηση.
5

Παρακολουθήστε ολοκλήρωσε την ταινία . Μετά την ολοκλήρωση όλων των μεγάλων κινήσεις και βλέποντας Stickman ταινία σας, μπορείτε να βρείτε τα μέρη που πρέπει να επεξεργαστεί ή να αλλάξει . Στο σύστημα Pivot , καθώς και τα περισσότερα άλλα απλό Stickman προγράμματα λογισμικού αυτή τη διαδικασία περιλαμβάνει την εξέταση σε κάθε μία από τις διαφάνειες και την εξεύρεση των αυτά που θα θέλατε να αλλάξετε . Όπως μπορείτε να παρακολουθήσετε την ταινία γράψετε τη χρονική σήμανση της σκηνής που θα ήθελαν να εργαστούν , αυτό θα σας βοηθήσει να βρείτε τις σωστές διαφάνειες όταν ξεκινήσετε την επεξεργασία .
Η 6

Κάντε αλλαγές , όπως σημειώνεται . Όταν είστε σε κατάσταση επεξεργασίας και πάλι μπορείτε να αλλάξετε οποιαδήποτε από τις διαφάνειες , να προσθέσετε νέες διαφάνειες ή να πάρει διαφάνειες που δεν θέλετε πια . Κάποια άλλα διασκεδαστικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε στον τρόπο επεξεργασίας περιλαμβάνουν την προσθήκη μουσικής , αλλάζει χρώματα και την προσθήκη επιπλέον Stickmen .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα