1 Ανοίξτε το αρχείο προέλευσης χρήση του Flash . Κάντε κλικ στο " Αρχείο" και " Publish Settings . " Ρύθμιση της έκδοσης προγραμματισμού για " ActionScript 2.0 . " 2
Πατήστε το " Ctrl " και " F3 " για να εμφανιστεί ο πίνακας Properties αν δεν είναι ορατό .
Η
3 Κάντε κλικ στο κουμπί "χρονοδιάγραμμα Εισαγωγή στρώμα " για να δημιουργήσετε τέσσερα στρώματα . Πληκτρολογήστε περιγραφικά ονόματα για κάθε στρώμα , όπως " actionscript ", " ετικέτα ", " μήνυμα" και "εκκίνηση ".
Η
4 Κάντε κλικ στο πλαίσιο 2 της " ετικέτας " στρώμα και πατήστε το πλήκτρο " F6 " για να δημιουργήσετε ένα βασικό καρέ . Πληκτρολογήστε " checkload " στο πεδίο Label Πλαίσιο του πίνακα Properties . Δημιουργήστε ένα keyframe στο πλαίσιο 5 και πληκτρολογήστε το Πλαίσιο Label " ξεκίνημα . « Η ActionScript κώδικα θα χρησιμοποιήσει αυτές τις ετικέτες .
5
Κάντε κλικ στο πλαίσιο 2 του " μηνύματος " στρώμα και πατήστε το πλήκτρο " F6 " για να δημιουργήσετε ένα βασικό καρέ . Δημιουργήστε ένα keyframe στο πλαίσιο 5 . Κάντε κλικ στο πλαίσιο 2 και κάντε κλικ στο " Κείμενο " εργαλείο. Πληκτρολογήστε " loading ... " και ορίστε τον τύπο κειμένου σε " Δυναμικό κείμενο . " Τύπος " loadvar " στο πεδίο Var .
Η
6 Κάντε κλικ στο πλαίσιο 3 του " actionscript " στρώμα και πατήστε το πλήκτρο " F9 . " Οι« δράσεις » οθόνες . Εισάγετε τα παρακάτω δεδομένα : progressif φορτίο
//έλεγχος ( getBytesLoaded ( ) == getBytesTotal ( ) ) { gotoAndPlay ( "Start" ) ? } Ποσοστό else { //show της προόδου . = επί τοις εκατό ( getBytesLoaded ( ) /getBytesTotal ( ) ) * 100 ? loadvar = η math.floor ( τοις εκατό) + " % loaded ... " ? //επανάληψη προόδου φορτίο ελέγχου . gotoAndPlay ( " checkload ")? }
Η 7
Κάντε κλικ πλαίσιο 5 "start " στρώμα και τοποθετήστε ένα keyframe . Τοποθετήστε την παρουσίασή σας από αυτό το σημείο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα