1 Ανοίξτε το λογισμικό γραφικών , το αρχείο εικόνας , την παλέτα animation και την παλέτα στρωμάτων . Κάθε πακέτο λογισμικού είναι διαφορετική , αλλά γενικά animation και τα στρώματα παλέτες ταξινομούνται στο "Windows" ή το μενού " Εργαλεία" . Για λόγους απεικόνισης , δίνονται οδηγίες για να κάνει μια νέον αγωνιστικό ταξίδια σε ένα διαφανές φόντο . Στην παλέτα στρωμάτων , ελέγξτε για να βεβαιωθείτε ότι το στρώμα της εικόνας δεν είναι κλειδωμένο . 2
Χρησιμοποιήστε ένα συνδυασμό από εργαλεία επιλογής για να συλλάβει το σύνολο της περιοχής εικόνα φόντου , η οποία , σε αυτό το παράδειγμα , είναι το μαύρο υπόβαθρο και μερικά από τα προβληματισμού νέον στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Διαγράψτε το περιεχόμενο κατά την επιλογή . Τα περισσότερα προγράμματα γραφικών εμφανιστεί ένα γκρι και άσπρο μοτίβο σκακιέρας να ορίσει διαφανείς περιοχές . Απελευθερώστε την επιλογή .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα και να το μετακινήσετε κάτω από το στρώμα του αντικειμένου. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο βαφής για να καλύψει αυτό το στρώμα με ένα χτυπητό χρώμα στο αρχικό φόντο , όπως τα λευκά . Χρησιμοποιήστε αυτό πίσω , ώστε να εξασφαλιστεί το σύνολο αρχική φόντο έχει διαγραφεί . Μόλις είστε βέβαιοι ότι το υπόβαθρο είναι καθαρό , διαγράψτε το νέο στρώμα .
Η 4
Αλλαγή του μεγέθους του καμβά για να φιλοξενήσει την προγραμματισμένη animation . Σε αυτό το παράδειγμα , το ύψος περικόπτεται ακριβώς γύρω από το αυτοκίνητο και το πλάτος αυξάνεται περισσότερο από το διπλάσιο τρέχουσα μέτρηση της .
5
Κάντε ένα νέο πλαίσιο στην παλέτα κινούμενα σχέδια και ρυθμίστε τη θέση του αντικειμένου . Με το δεύτερο πλαίσιο και το στρώμα επιλεγμένου αντικειμένου , το αγωνιστικό κινείται στη δεξιά πλευρά της γραμμής .
Η 6
Αναπτύξτε το μενού της παλέτας κίνησης και να επιλέξετε το " Tween " επιλογή . Στα περισσότερα προγράμματα , αυτό ανοίγει ένα νέο μενού . Επιλέξτε το πλαίσιο για να με ταξύ ( σε αυτή την περίπτωση υπάρχει μόνο μία επιλογή ) και ορίστε τον αριθμό των πλαισίων για την προσθήκη εφέ κίνησης . Δέκα πλαίσια θα πρέπει να είναι αρκετό για το αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Η
7 Ρυθμίστε την ώρα για κάθε πλαίσιο για να εμφανιστεί. Όσο μικρότερος είναι ο χρόνος , τόσο πιο γρήγορα η μονοθέσιο θα αγωνιστεί σε όλη την οθόνη , αλλά δεν θέλετε να θέσει τα πλαίσια τόσο γρήγορα ώστε το αυτοκίνητο φαίνεται να hop . Προεπισκόπηση της κινούμενης εικόνας που έχετε κάνει για να δείτε την ταχύτητα του αυτοκινήτου προς τα πίσω κατά μήκος της οθόνης .
8
Αποθηκεύστε το αρχείο gif κινουμένων σχεδίων σας . Ως διαφανή . Gif . Αυτή η διαδικασία μπορεί να είναι πολύ διαφορετική από το ένα γραφικό πρόγραμμα στο άλλο . Μερικοί θα σας ζητήσει να εξάγετε την εικόνα . Μπορεί επίσης να χρειαστεί να επιλέξετε ένα πλαίσιο για τη διατήρηση της διαφάνειας ή να ορίσετε το φόντο διαφάνειας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα