ξεκινήσει Flash και την εισαγωγή ενός αρχείου ήχου , για παράδειγμα ένα αρχείο MP3 , επιλέγοντας "Import " > "Εισαγωγή στη βιβλιοθήκη" από το μενού Αρχείο . Κάντε δεξί κλικ στο αρχείο ήχου στη βιβλιοθήκη και επιλέξτε " Σύνδεση ". Κάντε κλικ στο "Εξαγωγή για ActionScript " κουτί και πληκτρολογήστε " snd1 " στο πεδίο "Αναγνωριστικό " . 2
Σχεδιάστε ένα σχήμα χρησιμοποιώντας το εργαλείο οβάλ και πατήστε " F8" για να γίνει μια ταινία κλιπ κάνει . Θα χρησιμοποιήσουμε αυτό το σχήμα, όπως ένα κουμπί . Ενώ έχει επιλεγεί το σχήμα , τύπου " soundBtn " στο " Instance Name" του πίνακα Properties . Αυτό το όνομα μπορεί να είναι οποιοδήποτε έγκυρο αναγνωριστικό που θέλετε .
Εικόνων 3
Κάντε κλικ μέσα στο πλαίσιο ένα από το χρονοδιάγραμμα . " . F9 " Ανοίξτε το παράθυρο Ενέργειες πατώντας
Εισάγεται το παρακάτω:
snd1Object = νέα = Λειτουργία ( ) {
αν ( _root.snd1Object.getVolume ( ) <100 ) {
_root.snd1Object.setVolume ( _root.snd1Object.getVolume ( ) +10 ) ?
ιχνοστοιχεία ( _root.snd1Object.getVolume ( ) ) ?
} }
Η τιμή " snd1Object " δίνεται εδώ για το νέο ηχητικό αντικείμενο που χρησιμοποιείται και για να καλέσετε τις μεθόδους υποστήριξης . Μπορείτε να το ονομάσετε οποιοδήποτε έγκυρο αναγνωριστικό . Η αναφορά σε « snd1 " είναι το αναγνωριστικό σύνδεσης που έχετε ορίσει για το εισαγόμενο ήχο . Η ένταση μπορεί να ρυθμιστεί από 0 έως 100 . Θέτουμε τον αρχικό όγκο σε 20 . Η λειτουργία soundbtn.onRelease αυξάνει τον ήχο κάθε φορά που κάνετε κλικ στο κουμπί εάν η τιμή του ήχου είναι λιγότερο από 100 . Η λειτουργία ιχνών εξάγει μια επίδειξη του συνόλου αξίας .
Η
4 Πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και " Enter" και πατήστε το κουμπί για να δοκιμάσετε το σενάριο .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα