Όπως και με κάθε οπτική αναπαράσταση , μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της δημιουργίας μιας σκηνής στο Maya είναι ο φωτισμός . Maya παρέχει μια σειρά από είδη φωτισμού , όπως τα φώτα της δημοσιότητας και το φως το σημείο , που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να φωτίσει τη σκηνή σας . Μπορείτε να τοποθετήσετε αυτά τα φώτα όπου εσείς θέλετε χρησιμοποιώντας τα βέλη τοποθέτησης . Ωστόσο , εκτός από την τοποθέτηση των φώτων , θα θέλετε να πάτε στην " Χαρακτηριστικά " του πίνακα και ρυθμίστε το φως χαρακτηριστικά , όπως την ένταση και την εξάπλωση των φώτων . Θα ήθελα επίσης να αυξήσει την απαλότητα των φώτων , δεδομένου ότι αυτό θα παράγει πιο ρεαλιστικές σκιές .
Εικόνων Περιεχόμενο
Η
Πολλοί πρώτη φορά που οι χρήστες του Maya θα πιστεύουν ότι η " επαγγελματική »προσέγγιση για τη δημιουργία μιας σκηνής στο Maya είναι να δημιουργήσει ό, τι χρησιμοποιείτε στη σκηνή τον εαυτό σας , να κάνει τα πάντα, από μοντελοποίηση και νοθείας σε υφή. Στην πραγματικότητα , οι επαγγελματίες που δημιουργούν CGI εικόνες συνειδητοποιούν ότι να πάρει τη δουλειά είναι πιο σημαντικό το γεγονός ότι το πώς μπορείτε να το κάνετε . Για το λόγο αυτό , θα στρέφονται συχνά σε παροχείς περιεχομένου, όπως Dosch 3D , Renderosity και Turbosquid . Μια προειδοποίηση για να πάρει μοντέλα από αυτά τα sites είναι ότι θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε αγοράσει τα μοντέλα σε μια μορφή που μπορεί να εισάγει Μάγια , όπως Wavefront OBJ ή 3DS .
Η συνθετοποίηση
Όταν δημιουργείτε μια επιμελημένη σκηνή με πολλά μοντέλα που έχουν εξαιρετικά λεπτομερείς υφές , μπορείτε να διαπιστώσετε ότι ο υπολογιστής σας θα κολλάει ή παραμονή πάγωμα κάτω από την πίεση . Για το λόγο αυτό, είναι s καλή ιδέα να καταστήσει σας την εικόνα σε στάδια , καθιστώντας κάθε στοιχείο και να το αποθηκεύσετε ως αρχείο PNG . Αποδίδει αποθηκεύονται ως PNG έχουν μια διαφανή περιοχή γύρω τους , γεγονός που καθιστά εύκολο να συγκεντρώσουν εκ νέου σε ένα πρόγραμμα γραφικών στην πλήρη εικόνα αργότερα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα