Επιλέξτε "Εισαγωγή" από το κύριο μενού , και επιλέξτε "Νέο σύμβολο " για να δημιουργήσετε ένα σύμβολο . Δώστε το σύμβολο σας ένα όνομα και επιλέξτε " κουμπί" από το "Τύπος " drop down μενού . Επιλέξτε το οβάλ εργαλείο από το μενού του εργαλείου σας και να σχεδιάσετε έναν κύκλο , ενώ σε κατάσταση επεξεργασίας συμβόλου . 2
Επιλέξτε το "Over" κατάσταση για το νέο κουμπί σας στο χρονοδιάγραμμα στο κάτω μέρος της σελίδας . Χτύπησε το " F6 " για να αντιγράψετε το έργο τέχνης σας στο καρέ-κλειδί . Επαναλάβετε τη διαδικασία για το "Down " και " Hit " κατάσταση . Σύμβολο εξόδου λειτουργία επεξεργασίας επιλέγοντας "Scene 1 " πάνω από τη σκηνή .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε ένα στρώμα που ονομάζεται " Ενέργειες " και " κουμπί" στο κάτω μέρος της σκηνής . Επιλέξτε το πρώτο keyframe του " κουμπί" στρώμα και σύρετε το κουμπί σας πάνω στη σκηνή . Βεβαιωθείτε ότι είναι επιλεγμένο το κουμπί σας και να του δώσετε ένα όνομα εμφάνισης της " Mybutton " στις " Ιδιότητες" καρτέλα .
Η
4 Κάντε δεξί κλικ στο πρώτο keyframe του " Ενέργειες " στρώμα και επιλέξτε " Δράσεις " από το μενού που εμφανίζεται . Τύπος " stop () ? " . Στην πρώτη γραμμή για να σταματήσει την ταινία σας από το να πηγαίνουν πέρα από το πρώτο καρέ
5
Προσθήκη " Mybutton.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , Gomyurl ) ? " Στην επόμενη γραμμή . να πει φλας για να ακούσετε ένα γεγονός που σχετίζεται με το κουμπί σας τοποθετείται στο στάδιο
Η 6
function Τύπος " Gomyurl (συμβάν : MouseEvent ) : void { '' στην επόμενη γραμμή για να αρχίσουν να προσδιορίζονται . τη λειτουργία του κουμπιού σας Προσθήκη " navigateToURL ( νέα URLRequest ( " http://www.mywebsite.com/" ) ) ? " στην επόμενη γραμμή Αντικαταστήστε την ιστοσελίδα σε παρένθεση με αυτό που θα ήθελα να καλέσω
Σελίδα 7
Τύπος "} '' στην κάτω γραμμή του κώδικα σας , και στη συνέχεια την έξοδο από το πλαίσιο διαλόγου .
8
Δοκιμάστε κλήση URL σας επιλέγοντας " Control " από το κύριο μενού . Επιλέξτε " Movie Test" και " Σε Flash Professional" . Κάντε κλικ στο κουμπί σας για να βεβαιωθείτε ότι πηγαίνει στη σωστή διεύθυνση URL .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα