Εκκίνηση Adobe Fireworks , επιλέξτε "Αρχείο - Εισαγωγή" και επιλέξτε μια εικόνα ενός τροχού βραβείο - . για παράδειγμα ένα " Wheel of Fortune" ή ρουλέτα 2
Επιλέξτε " New - Layer" και πληκτρολογήστε " Marker " να δημιουργηθεί ένα στρώμα για να σχεδιάσετε ένα δείκτη που δείχνει το τρέχον επιλεγμένο χώρο στο τιμόνι . Σχετικά με το " Εργαλεία" του πίνακα , κάντε κλικ για να επισημάνετε το "Line " εργαλείο. Σχεδιάστε μια κάθετη γραμμή , όπου ο δείκτης πρέπει να πάει . Σχετικά με το " Ιδιότητες" πίνακα, αυξήστε το πλάτος της γραμμής προς την ικανοποίησή σας
εικόνων 3
Κάντε κλικ στο " Αρχείο - Αποθήκευση ως ... " . και τον τύπο " wheel1 " για να αποθηκεύσετε αυτόν τον τροχό ως το πρώτο στη σειρά .
εικόνων Περιστρέψτε τον τροχό
Η
4 Κάντε κλικ στο "Επιλογή" βέλος στο "Εργαλεία " πάνελ και κάντε κλικ στον τροχό για να την επισημάνετε .
5
Κρατήστε πατημένο το δεξί πλήκτρο του ποντικιού και χρησιμοποιήστε το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού για να κάνετε κλικ στο " Transform" και στη συνέχεια " Παραμόρφωση ".
Η 6
Μετακινήστε το ποντίκι σας στην γκρίζα περιοχή έξω από το τετράγωνο με την εικόνα του τροχού . Παρατηρήστε ότι ο δρομέας αλλάζει σε ένα κυκλικό βέλος . Κρατήστε πατημένο το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού και σύρετε προς τα κάτω και προς τα αριστερά για να περιστρέψετε τον τροχό δεξιόστροφα . Περιστρέψτε μέχρι το σημείο όπου το επόμενο διάστημα στις γραμμές των τροχών με το κατακόρυφο δείκτη που δημιουργήσατε
Η 7
Επιλέξτε . "File - Save As ... " και πληκτρολογήστε " wheel2 " για να αποθηκεύσετε αυτόν τον τροχό ως το δεύτερο στη σειρά .
8
Επαναλάβετε αυτά τα βήματα για κάθε θέση στον τροχό . Αύξηση στον αριθμό του τροχού κάθε φορά που αποθηκεύετε ένα νέο , όπως για παράδειγμα " wheel3 , " " wheel4 " και ούτω καθεξής .
Εικόνων Κάντε την περιστροφή του τροχού
Η 9
Ξεκινήστε με το Adobe Flash και να δημιουργήσετε ένα νέο έγγραφο Actionscript . Σχετικά με το " Ιδιότητες" του πίνακα , να αλλάξετε το μέγεθος του εγγράφου σε μία που θα ταιριάζει τον τροχό που δημιουργήσατε .
Η 10
Κάντε κλικ στο Πλαίσιο 1 στο " Timeline " πάνελ. Από το μενού , επιλέξτε "Αρχείο - Εισαγωγή - Εισαγωγή στο Στάδιο ... " και επιλέξτε τον πρώτο τροχό που έχετε αποθηκεύσει , για παράδειγμα, " wheel1.png . "
Η 11
Κάντε κλικ στο " Ναι" όταν το σύστημα σας ζητά " Αυτό το αρχείο φαίνεται να είναι ένα μέρος μιας σειράς εικόνων . Μήπως θέλετε να εισαγάγετε όλες τις εικόνες στη σειρά ; " " . Προτροπή Το σύστημα θα τοποθετήσει κάθε εικόνα σε ένα πλαίσιο για την " " . Panel
Η 12
Κάντε κλικ στο" Κάντε κλικ στο " OK " για να αποδεχτείτε τις προεπιλογές για το "Επιλογές Ελέγχου Timeline - Movie Test - Test " από το μενού για να δείτε την ανέμη σας .
εικόνων Προσθέστε Actionscript και Δημοσίευση ιστοσελίδας
Η 13
Κάντε κλικ στο πρώτο καρέ-κλειδί και εισάγετε Actionscript για τον έλεγχο της έναρξης και διακοπής του τροχού . για παράδειγμα , όταν κάποιος κάνει κλικ με το ποντίκι , γυρίστε τον τροχό για περίπου ένα δευτερόλεπτο και στη συνέχεια να σταματήσει σε μια τυχαία επιλεγμένη θέση στο τιμόνι . Ο τροχός στο παράδειγμα έχει αυτός ο τροχός έχει 24 θέσεις .
καθυστέρηση var : Timer = νέα χρονοδιακόπτη ( 1000,1 ) ?
this.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_UP , mouseUp ) ?
delay.addEventListener ( TimerEvent.TIMER , γη ) ?
λειτουργήσει mouseUp ( ev : MouseEvent ) : void {
this.play ( ) ?
delay.start ( ) ? }
γης λειτουργία (ε : TimerEvent ) : void {
gotoAndStop ( 1 + Math.ceil ( 23 * Math.random ( ) ) ) ?
}
Η 14
Επιλέξτε "Control - Τεστ - Movie Test" για να βεβαιωθείτε ότι ανέμη σας λειτουργεί σωστά
Η 15
Κάντε κλικ στο " Αρχείο - Δημοσίευση" . να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα με την περιστροφή των τροχών . Κάντε κλικ στο " αρχείο - Δημοσίευση Preview - HTML " . για να δείτε την ιστοσελίδα
Τετάρτη 16
Κάντε κλικ στο " αρχείο - Αποθήκευση" και πληκτρολογήστε ένα όνομα αρχείου για να αποθηκεύσετε το έργο ανέμη σας
<. br >
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα