λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνει παιχνίδια με Maya

Χρησιμοποιώντας Μάγια να συμβάλει στη δημιουργία βίντεο το παιχνίδι σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνει 3D μοντέλα για την μηχανή του παιχνιδιού σας . Το πρώτο βήμα σε οποιαδήποτε καλλιτεχνική προσπάθεια είναι να σκιαγραφήσει τις ιδέες σας . Αν και μπορείτε απλά να αρχίσετε να δημιουργείτε μοντέλα στο Maya , μπορεί να σας γλιτώσει πολύ χρόνο , αν βάλετε στο χαρτί τις ιδέες σας πρώτα . Στη συνέχεια, θα πρέπει να κάνουν μια σειρά από τραχύ σχέδιο μοντέλα για να δείτε ποια λειτουργεί καλύτερα για το παιχνίδι σας . Τέλος , θα πρέπει να καταστήσει τα μοντέλα σας με την κατάλληλη υφή πριν από την εισαγωγή των μοντέλων σε κώδικα του παιχνιδιού . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Χαρτί
Μολύβια
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Σχεδιάστε τις ιδέες σας . Maya είναι ένα ισχυρό λογισμικό animation , αλλά είναι υπερβολικά πολύπλοκο για να χρησιμοποιήσετε για γρήγορη σκίτσα . Βάλτε όλες τις ιδέες σας σε χαρτί για να δείτε πώς φαίνονται και ποιες από τις ιδέες φαίνεται το καλύτερο . Χαρτί Grid είναι το καλύτερο για αυτό το είδος της σχεδίαση. 2

Κάντε διπλό κλικ στο εικονίδιο του Maya για να φορτώσετε το λογισμικό animation . Κάντε κλικ στο "Αρχείο" και στη συνέχεια " Νέα " για να ξεκινήσει ένα νέο έργο . Κάνοντας ένα μοντέλο για χρήση σε βίντεο το παιχνίδι σας στο Maya θα ποικίλει ανάλογα με το τι είναι το μοντέλο . Αν πρόκειται για ένα όχημα , τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις βασικές πολυγωνικό βούρτσες για να δημιουργήσετε ένα πρόχειρο σχέδιο . Εάν χτίζετε ένα οργανικό μοντέλο , στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε ένα από τα προ-χτισμένα σκελετούς για να ξεπληρώσουν . Ξεκινήστε με το πιο βασικό από σχήματα για τη δημιουργία , όπου οι αρθρώσεις είναι και ο λόγος αυτού του σκέλους σε αυτό το σκέλος .
Εικόνων 3

Προσθέστε λεπτομέρειες με την προσθήκη πιο πολύπλοκα σχήματα και αυξάνοντας την πολυπλοκότητα του υφιστάμενου σχήματα. Επιλέξτε το σχήμα που θέλετε να τροποποιήσετε και στη συνέχεια να νοθεύεται από αρπάζοντας τα σημεία κορυφής στις πολυγωνικές επιφάνειες . Κάντε κλικ και σύρετε το πολύγωνο στο επιθυμητό σχήμα , στη συνέχεια, αφήστε το κουμπί . Αν τοποθετήσετε νέα πολύγωνα , στη συνέχεια, δημιουργήστε το πολύγωνο ξεχωριστά , στη συνέχεια, σύρετε στο σημείο όπου θέλετε να αγγίξει το άλλο πολύγωνο . Κάντε κλικ στο κουμπί "Επισύναψη " στο μενού επεξεργασίας .
Η 4

Render τα πολύγωνα με υφές επιλέγοντας το πολύγωνο που αντιμετωπίζει θέλετε να αλλάξετε . Στη συνέχεια, επιλέξτε το χρώμα από το χρώμα κλίση στην πλωτή παράθυρο υφή . Δημιουργήστε πολλαπλές στρώσεις των χρωμάτων για να δώσει την υφή μια απόχρωση και κλίση που φαίνεται πιο ρεαλιστική .
5

Εισαγωγή του χαρακτήρα στη μηχανή του παιχνιδιού σας και να καταρτίσει τον κώδικα . Τα ακριβή βήματα που θα εξαρτηθεί από το τι γλώσσα είστε κωδικοποίησης μέσα Εκτελέστε το παιχνίδι και να βεβαιωθείτε ότι το μοντέλο φαίνεται σωστή . Λάθη θα μπορούσαν να είναι στη μηχανή του παιχνιδιού και όχι στο μοντέλο αυτό, ώστε να μελετήσει προσεκτικά τυχόν ατέλειες . Όταν είστε ικανοποιημένοι , κάνει έναν τελικό μεταγλώττισης .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα