ενότητα Διάταξη Open LightWave και φορτώστε το μοντέλο που θέλετε να εργαστείτε. Αν και είναι δυνατό να γίνει η ύφανση στον Πλάστη, η ενότητα Διάταξη σας δίνει μερικές επιπλέον επιλογές , όπως η δοκιμασία - καθιστώντας το μοντέλο as you go . 2
Ανοίξτε τον πίνακα Surface Editor. Επιλέξτε ένα βασικό χρώμα που θα χρησιμοποιηθεί για το μοντέλο σας ή πατήστε το κουμπί " T " για να προσθέσετε μια εικόνα ως επιφάνεια .
Εικόνων 3
Ρυθμίστε την " φωτεινότητα " και " διάχυτη " ποσοστά . Η φωτεινότητα είναι το πόσο ένα αντικείμενο λάμπει , ενώ οι διάχυτες έλεγχοι τμήμα πόσο φως αντανακλά .
Η 4
Προσθήκη " κατοπτρικότητα " " γυαλάδα " και " αξίες Reflection" . Ελέγχους κατοπτρικότητα πώς φαίνεται εστιασμένη και έντονο φως στην επιφάνεια , στιλπνότητα ελέγχει πώς η κατοπτρικότητα διαχέεται και οι έλεγχοι προβληματισμό πόσο άλλα αντικείμενα αντανακλούν από την επιφάνεια .
5
Προσθήκη "Διαφάνεια" και αξίες " Διαύγεια " . Διαφάνεια επηρεάζει τον τρόπο αόρατο ένα αντικείμενο , και τη διαύγεια επηρεάζει το πόσο φως ένα αντικείμενο επιτρέπει μέσα από αυτό χωρίς να γίνει διαφανές .
Η 6
Δημιουργήστε τις δικές σας " Χτύπημα " υφή . Αυτό χρησιμοποιεί φυσικές αλλαγές ενός υφή σε χρώμα ή τις τιμές για να δημιουργήσει ανωμαλίες , όπως ένα μοτίβο τούβλο , που επιτρέπουν μια υφή για να μοιάζουν τρισδιάστατα .
Η 7
Επιλέξτε το πλαίσιο " Εξομάλυνση " εάν θέλετε την υφή να φαίνεται ομαλή και στρογγυλεμένες , και " διπλής όψης " , εάν θέλετε η υφή να εμφανίζονται και στις δύο πλευρές της επιφάνειας του μοντέλου.
8
Αποθηκεύστε την εργασία σας .
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα