λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να σχεδιάσετε ένα χαρακτήρα καρτούν για animation στο Adobe Flash

Μάθετε πώς να σχεδιάσετε ένα χαρακτήρα σε Flash έτσι ώστε να μπορεί εύκολα να κινούμενα αργότερα. Όχι δισκίο σχεδίασης είναι απαραίτητη , αν και μπορεί να είναι χρήσιμη. Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Adobe Flash
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Δημιουργήστε ένα νέο αρχείο Flash. Σε αυτό το σημείο το μέγεθος και την έκδοση του actionscript δεν είναι σημαντικές .

Κάθε μέρος του χαρακτήρα θα είναι σε ένα διαφορετικό επίπεδο , ώστε να μην αλλάξετε, κατά λάθος τέχνης μας .

Εμείς πάμε να ξεκινήσει στο κεφάλι . Πατήστε το πλήκτρο " O" για το οβάλ . Δεν θέλουμε ένα περίγραμμα στο σχήμα μας , έτσι ώστε να αλλάξετε το χρώμα της γραμμής με διαφανείς ( λευκό κουτί με μια κόκκινη διαγώνια γραμμή) και το χρώμα γεμίσματος σε μαύρο .

Σχεδιάστε ένα οβάλ .
Η 2

Πατήστε το πλήκτρο " V " για το εργαλείο επιλογής . Επιλέξτε το οβάλ και αντιγράψτε με την εντολή + c .

Shift + Command + V για να επικολλήσετε στη θέση του. Μην αποεπιλέξετε το οβάλ . Αντί να επιλέξετε ένα χρώμα του δέρματος γι 'αυτό .
Εικόνων 3

Με το χρώμα του δέρματος οβάλ ακόμα επιλεγμένο , πατήστε το πλήκτρο " Q" για το εργαλείο ελεύθερου μετασχηματισμού . Συρρικνωθεί κάτω λίγο και θα δείτε το μαύρο οβάλ που βρίσκεται από κάτω . Κρατώντας το πλήκτρο SHIFT κατά την αλλαγή μεγέθους θα κρατήσει τα ποσοστά το ίδιο .

Το ύφος είναι δική σας , αλλά προς το παρόν θα κάνουμε πιο μαύρη εμφανίζονται στο κάτω μέρος .
Η 4

Στο χρονοδιάγραμμα , να μετονομάσετε το στρώμα " κεφάλι ". Κλειδώστε αυτό το στρώμα , ώστε να μην κατά λάθος αντλήσει από αυτό .

Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα και το όνομα «μύτη»
5

Επαναλάβετε τα βήματα για να δημιουργήσετε ένα μικρότερο κύκλο που θα χρησιμοποιήσουμε ως τη μύτη . Θα συρρικνωθεί και μετακόμισε το δέρμα χρώματος κύκλο προς τα αριστερά . Μπορεί να βοηθήσει να σχεδιάσετε το νέο σχήμα μακριά από το σχήμα του κεφαλιού , στη συνέχεια, σύρετέ το στη θέση του.
Η 6

Συνεχίστε να δημιουργείτε το κεφάλι του χαρακτήρα σας . Χωρίστε τα χέρια σε τρία τμήματα : επάνω , κάτω , και το χέρι . Χωρίστε τα πόδια σας σε τμήματα : άνω, κάτω , foot.For τώρα θα κάνουμε μόνο ένα στόμα . Βάλτε τους μαθητές του ματιού σε ένα διαφορετικό επίπεδο από ό, τι το λευκό μέρος , ώστε ο χαρακτήρας να κοιτάξουμε γύρω μας αργότερα . Ακόμα και τα φρύδια θα πρέπει να είναι σε ένα ξεχωριστό στρώμα .
Η 7

Δημιουργήστε ένα φάκελο στη γραμμή χρόνου . Ονομάστε το " κεφάλι" και να μετακινήσετε όλα τα στρώματα που έχετε δημιουργήσει σε αυτό . Αυτό βοηθά να κρατήσει το χώρο εργασίας σας οργανωμένη . Μπορείτε τώρα να κλείσετε το φάκελο και να εργαστούν για το υπόλοιπο της χαρακτήρα .

Shift + κλικ στην πρώτη και την τελευταία στρώση για να επιλέξετε όλα αυτά .
8

Δημιουργήστε το υπόλοιπο σας χαρακτήρα χρησιμοποιώντας τις προηγούμενες τεχνικές . Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε "R" για τα σχήματα ορθογώνιο . Εδώ είναι ένα παράδειγμα ενός τελικού χαρακτήρα . Δείτε άλλα άρθρα μου για την εγκατάσταση lip-sync και animation .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα