λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Flash Tutorial για μια άπειρη Μενού

Δημιουργώντας ένα άπειρο μενού σε Flash εξαρτάται από τη δημιουργία μια θηλιά στον κώδικα ActionScript . Ένας προγραμματιστής Flash μπορεί να δημιουργήσει μια θηλιά που περνάει μέσα από το μενού και στη συνέχεια ανακυκλώνεται πίσω στην αρχή , δημιουργώντας έναν κωδικό που θα καθορίσουν το τέλος του μενού . Άπειρη μενού είναι βολικό για το χρήστη , δεδομένου ότι μπορούν να συνεχίσω μέχρι ο χρήστης να αποφασίσει ποιο στοιχείο μενού για να επιλέξετε . Μπορείτε να δημιουργήσετε άπειρα μενού χρησιμοποιώντας κείμενο , σχήματα ή εικόνες . Οδηγίες
Η

1 Δημιουργήστε ένα νέο αρχείο Flash με το άνοιγμα του Flash και , στη συνέχεια, κάνοντας κλικ στο " Flash File ( Action Script 3.0 ) . " 2

εισαγωγής ή να δημιουργήσετε εικόνες , κείμενο ή σχήματα για να αντιπροσωπεύουν το μενού. Εάν πρόκειται να εισαγάγετε , κάντε κλικ στο "Αρχείο ", ακολουθούμενο από το " Εισαγωγή " και "Εισαγωγή στο στάδιο . "
Εικόνων 3

Τοποθετήστε τα στοιχεία του μενού με τον τρόπο που θέλετε οριζόντια σε όλη τη σκηνή , και να ευθυγραμμίσει ανοίγοντας τη δυνατότητα ευθυγράμμισης . Κάντε κλικ στο " Παράθυρο ", ακολουθούμενο από " Στοίχιση ". Επιλέξτε το " Στοίχιση Κάθετη Κέντρο " και "Διάστημα ομοιόμορφα οριζόντια " επιλογές . Μπορείτε να κρατήσετε το ποντίκι πάνω στα εικονίδια για να δείτε τις περιγραφές τους .
Η 4

Μετατρέψτε κάθε στοιχείο του μενού σε ένα κλιπ ταινίας κάνοντας δεξί κλικ στο αντικείμενο και επιλέγοντας "Μετατροπή σε Symbol " από το pull -out μενού . Δώστε σε κάθε στοιχείο μενού ένα όνομα όπως "Εικόνα 1 ". Αλλάξτε το "Σημείο Εγγραφής" κάνοντας κλικ στο μεσαίο αριστερό τετράγωνο που βρίσκεται στα δεξιά .
Η 6 Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για τα υπόλοιπα στοιχεία .
5

Κάντε διπλό κλικ σε κάθε εικόνα για να πάει μέσα clip της ταινίας και να προσθέσετε ειδικά εφέ , αν θέλετε.

Επιλέξτε όλες τις εικόνες , και στη συνέχεια κάντε δεξί κλικ για να δημιουργήσετε ένα ενιαίο κλιπ ταινία . Ονομάστε το clip " Εικόνες του Μενού . "
Η 7

Αντιγραφή από το μενού κάνοντας δεξί κλικ στο " Εικόνες του Μενού " στη βιβλιοθήκη και , στη συνέχεια, κάνοντας κλικ στο " Αντιγραφή ". Εάν η βιβλιοθήκη δεν είναι ανοιχτό , κάντε κλικ στο "Windows" ακολουθούμενο από το " Library".
8

Σύρετε το αντίγραφο από τη βιβλιοθήκη στη σκηνή , και στη συνέχεια κάντε δεξί κλικ πάνω του. Θέση είναι οριζόντια πάνω στη σκηνή με το δικαίωμα των " Εικόνες του Μενού . "
Η 9

Επιλέξτε και τα δύο κλιπ μενού , και κάντε δεξί κλικ για να δημιουργήσετε ένα κλιπ ταινίας . Ονομάστε το "άπειρο μενού". Ενώ και οι δύο κλιπ επιλεγμένη, ανοίξτε το " Properties" πάνελ κάνοντας κλικ στο " Παράθυρο ", ακολουθούμενο από " Ακίνητα ". Προσθέστε το όνομα π.χ. " InfiniteMenu " κάτω " Movie Clip " που βρίσκεται στην "ιδιοκτησία " του πίνακα .
Η 10

Προσθέστε ένα νέο στρώμα με το χρονοδιάγραμμα , κάνοντας κλικ στο εικονίδιο "New Layer" που βρίσκεται στο κάτω μέρος του το χρονοδιάγραμμα . . . Κάντε δεξί κλικ στο πρώτο πλαίσιο , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο " Ενέργειες " από το μενού pull-out
Η 11

Αντιγράψτε και επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα

var centerX : Αριθμός = stage.stageWidth /2 ?

var galleryWidth : Αριθμός = InfiniteMenu.width ?

ταχύτητα var : Αριθμός = 0 ?

addEventListener ( Event.ENTER_FRAME , moveGallery ) ?

moveGallery λειτουργία (ε : Event ) : void {

ταχύτητα = - ( 0.05 * ( mouseX - centerX ) ) ?

InfiniteMenu.x + = ταχύτητα?

αν ( InfiniteMenu.x > 0 ) {

InfiniteMenu.x = ( - galleryWidth /2 ) ?

}

αν ( InfiniteMenu.x <( - galleryWidth /2 ) ) {

InfiniteMenu.x = 0 ?

} }


Η 12

Αποθηκεύστε το αρχείο . Δοκιμάστε το μενού πατώντας το πλήκτρο " Ctrl " και " Enter".
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα