λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να δημιουργήσετε ένα κέρμα εκτίναξη στο Flash

Adobe Flash είναι ένα λογισμικό animation που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε σχήματα , οι άνθρωποι και διαδραστικές κουμπιά για να κάνουν ταινίες και παιχνίδια . Flash χρησιμοποιεί τη δική του γλώσσα scripting ", Actionscript , " για την επίτευξη των πιο σύνθετες λειτουργίες ίσως να θέλετε να χρησιμοποιήσετε στο παιχνίδι σας . Δημιουργώντας μια κλήρωση περιλαμβάνει μια μικρή τέχνη και πολλή Actionscript . Μόλις τελειώσετε , το παιχνίδι προσομοιώνει μια κλήρωση , που σας δίνει τυχαία κορώνα ή γράμματα . Οδηγίες
Δημιουργήστε το κέρμα
Η 1

Open Flash . Μπροστά σας θα είναι ένα λευκό κενό τετράγωνο . Κάντε κλικ στο "Εισαγωγή " στο πάνω μέρος της οθόνης , και επιλέξτε "New Symbol . " Ονομάστε το σύμβολο " αρχηγών " και πατήστε " OK". 2

Χρήση η " Oval Tool ", που βρίσκεται στη γραμμή εργαλείων στην αριστερή πλευρά της οθόνης , για να δημιουργήσετε το μπροστινό μέρος του κέρματος . Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το " μολύβι " ή " Πινέλο " εργαλεία για να διακοσμήσετε το κέρμα . Μόλις τελειώσετε , πατήστε το πλήκτρο " Ctrl + A " τότε " Ctrl + C. "
εικόνων 3

Κάντε κλικ στο " Εισαγωγή" στο πάνω μέρος της οθόνης και επιλέξτε " New Symbol . " Όνομα this one" ουρές ", πιέστε " OK ", ακολουθούμενο από το πλήκτρο" Ctrl + V " μπροστά σας θα πρέπει να είναι ένα αντίγραφο του « σύμβολο Heads " που μόλις δημιουργήσατε . Χρησιμοποιώντας το "Eraser " και " Μολύβι " εργαλεία , δημιουργήστε ένα νέο σχήμα ή το σχεδιασμό στην επιφάνεια του νομίσματος για να ξεχωρίζει από το " αρχηγών ".
Η

4 Πατήστε το μικρό μπλε βέλος στην επάνω αριστερή πλευρά της οθόνης δύο φορές για να επιστρέψετε στην αρχική λευκό κενό τετράγωνο σας .
5

Βρείτε την καρτέλα "Βιβλιοθήκη" . Από προεπιλογή , αυτό βρίσκεται στην επάνω δεξιά πλευρά της οθόνης . Drag and drop τα δύο « αρχηγοί » και « Ουρές » στο λευκό κενό τετράγωνο .
Η

6 Κάντε κλικ στο " αρχηγών . " Βρείτε τα " Properties" καρτέλα , η οποία βρίσκεται επίσης στο η άνω δεξιά πλευρά από προεπιλογή . Στο " Ιδιότητες" είναι ένα λευκό κουτί που λέει " ". Κάντε κλικ σε αυτό και πληκτρολογήστε " αρχηγών ". Κάντε το ίδιο πράγμα για το σύμβολο " Ουρές " , εκτός γράφουν " Ουρές " ? . στο λευκό πλαίσιο
εικόνων τοποθέτηση του κουμπιού
Η

7 Κάντε κλικ στο κουμπί " παράθυρο " που βρίσκεται στο πάνω μέρος της οθόνης . Κατεβαίνουν στην « Κοινή Βιβλιοθήκες" και κάντε κλικ στο "Κουμπιά ". Ένα μενού θα εμφανιστεί δίνοντας σας μια λίστα με τα διαθέσιμα κουμπιά .
8

Βρείτε ένα κουμπί που σας αρέσει , τότε drag and drop το πάνω στο λευκό τετράγωνο με « αρχηγούς » και « ουρές ».
Η 9

Επιλέξτε το κουμπί που τοποθετείται , στη συνέχεια να βρει και πάλι το "Properties" καρτέλα . Στο πλαίσιο " " , γράψτε " κουμπί ".
Εικόνων Γράφοντας τον κώδικα
Η 10

Επιλέξτε " Παράθυρο " από την κορυφή της οθόνης και κάντε κλικ στο Αυτό θα ανοίξει το παράθυρο , όπου μπορείτε να πείτε το κουμπί σας και τα σύμβολα νομισμάτων τι πρέπει να κάνουμε
Η 11

Εντοπίστε την καρτέλα " Timeline " " Ενέργειες ". ? . με προεπιλογή , είναι στο κάτω μέρος της οθόνης. Κάντε κλικ στο πρώτο από τα μικρά λευκά κουτιά σε όλο το μήκος της καρτέλας
Η 12

Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα στο " Ενέργειες " παράθυρο : .

Button.addEventListener ( MouseEvent. ΚΛΙΚ , flip ) ? αναστροφή λειτουργία ( ev ) {if ( Math.random ( ) > .5 ) { Heads.visible = trueTails.visible = false } else { Heads.visible = false ? Tails.visible = true } } αρχηγών . ορατό = false ?

13

Κάντε κλικ στο " αρχείο" στο επάνω μέρος της οθόνης , στη συνέχεια " . Αποθήκευση " Ονομάστε το αρχείο και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Αποθήκευση " . Πατήστε το πλήκτρο " Ctrl + Enter " για να παίξει την ταινία σας . Πιέστε το κουμπί για να αναστρέψετε το κέρμα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα