λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

AS2 Tween Λειτουργίες

Σε ActionScript 2.0 , που συχνά αναφέρεται ως AS2 , οι προγραμματιστές μπορούν να δημιουργήσουν πολύπλοκα κινούμενα εφέ για τα αρχεία Flash . Χρησιμοποιώντας τα Tween και TransitionManager τάξεις της ActionScript 2.0 γλώσσας , οι προγραμματιστές μπορούν να καθορίσουν επιπτώσεις Tweening να εμψυχώσει τις αλλαγές στο αντικείμενο εμφάνιση . Η διεπαφή Flash επιτρέπει στους προγραμματιστές να εφαρμόσουν διάφορα τυπικά εφέ, Tween , αλλά για να ορίσετε προσαρμοσμένα αποτελέσματα , μερικά ActionScript κώδικα είναι απαραίτητη . Μαθήματα
Η

Οι κύριες κατηγορίες ActionScript 2.0 που απαιτείται για πρόσβαση σε λειτουργίες Tween είναι η κατηγορία Tween και η τάξη TransitionManager . Flash έγγραφα μπορούν να εισάγουν ορισμένα πόρους πριν από τον κωδικό τους κάνει χρήση τους , ως εξής :

mx.transitions.Tween εισαγωγής ? Mx.transitions.easing εισαγωγής * ?

Αυτό παρέχει το έγγραφο με . πρόσβαση στην κατηγορία Tween μαζί με τη χαλάρωση των λειτουργιών , οι οποίες εμπλέκονται στη δημιουργία κινούμενα εφέ μετάβασης με ActionScript κώδικα 2.0 . Μόλις αυτές οι τάξεις είναι παρόν , το έγγραφο μπορεί να δημιουργήσει τις περιπτώσεις της κατηγορίας Tween , καθώς και την πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες, διευκολύνοντας να ισχύει για τις επιπτώσεις προκύπτουν Tween .
Εικόνων Δημιουργία Tweens
Η

Για την εφαρμογή μια κινούμενη Tween σε ένα έγγραφο Flash , ActionScript κώδικα πρέπει να ξεκινήσει η κλάση Tween . Οι προγραμματιστές μπορούν να δημιουργήσουν ένα αντικείμενο Tween ρητά για μελλοντική χρήση . Για παράδειγμα :

νέα Tween ( myclip_mc , " _y " , Elastic.easeIn , 500 , 100 , 10 , αλήθεια)?

Αυτός ο κώδικας καθορίζει ένα σύμβολο Κλιπ Movie να εφαρμόσει το Tween να . Οι παράμετροι δείχνουν διάφορες πτυχές της Tween, με την άξονα «Υ» αναφέρεται ως ιδιότητα αντικειμένου για να εφαρμόσει το Tween σε, η χαλάρωση ιδιότητα αναφέρεται ως χαλάρωση σε , ο έναρξης και λήξης διαστάσεις του ακινήτου Tween , η διάρκεια για να κάνουν το Tween τελευταία και μια αληθινή ή ψεύτικη τιμή που δείχνει αν η διάρκεια θα πρέπει να μετράται σε δευτερόλεπτα ή πλαίσια . Στην περίπτωση αυτή, το Tween συρρικνώνεται το σύμβολο για του άξονα "y" , 500-100 pixels , που διαρκεί 10 δευτερόλεπτα.

Η Tween Μέθοδοι
Η

Η ActionScript 2.0 class Tween παρέχει ένα ευρύ φάσμα μεθόδων προγραμματιστές μπορούν να επιλέξουν να καλέσει σε περιπτώσεις αντικείμενο της κλάσης . Αυτές οι μέθοδοι αναθέσει Flash για να μετακινηθείτε σε συγκεκριμένα σημεία εντός της σειράς κινουμένων σχεδίων που ορίζεται από το Tween . Για παράδειγμα, η μέθοδος " fforward " κινείται αμέσως προς το τέλος της κίνησης. Άλλες μέθοδοι Tween προχωρήσουμε στο επόμενο και στο προηγούμενο καρέ , προς τα πίσω , να ξεκινήσει και να σταματήσει την κίνηση .
Εικόνων Εκδηλώσεις
Η

προγραμματιστές μπορούν να προστεθούν λειτουργίες χειρισμού συμβάντων στην επεξεργασία Flash Tween τους . Αυτό επιτρέπει σε ένα έγγραφο Flash , για παράδειγμα , για να καθορίσετε τι πρέπει να συμβεί όταν ένα animation Tween ολοκληρώνει . Οι λειτουργίες χειρισμού συμβάντων για την κατηγορία Tween περιλαμβάνουν " onMotionStarted " όταν αρχίζει η κίνηση , " onMotionStopped " για το πότε να σταματήσει , " onMotionFinished " όταν το Tween τελειώνει , " onMotionResumed " όταν αρχίζει μετά τη διακοπή και " ? . onMotionChanged " για οποιαδήποτε αλλαγή στην ιδιοκτησία του αντικειμένου που υπόκειται στην Tween
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα