ξεκινήσει Flash και είτε να ξεκινήσετε μια νέα έργου ή να φορτώσετε το έργο που θέλετε να τροποποιήσετε . 2
Κάντε κλικ στο "Αρχείο" και τοποθετήστε το ποντίκι σας πάνω από την επιλογή "Εισαγωγή" μέχρι να εμφανιστεί ένα άλλο μενού . Επιλέξτε " Εισαγωγή στη βιβλιοθήκη" από αυτό το μενού .
Εικόνων 3
Βρείτε φύλλο ξωτικό σας στο "Εισαγωγή στη βιβλιοθήκη" παράθυρο και επιλέξτε " Άνοιγμα" για να το εισαγάγει .
Φτηνές 4
Πιέστε το πλήκτρο " Ctrl " και " L " ταυτόχρονα για να ανοίξετε τη βιβλιοθήκη και να βρει το φύλλο ξωτικό .
5
Κάντε κλικ στο " Ιδιότητες". Βεβαιωθείτε ότι "Allow εξομάλυνση " δεν ελέγχεται και η συμπίεση έχει ρυθμιστεί σε " Lossless PNG /GIF . "
Η 6
Σύρετε το φύλλο ξωτικό από τη βιβλιοθήκη πάνω στη σκηνή .
εικόνων διαχωρισμός η Παιδάκια
Η 7
Κάντε κλικ στο φύλλο πάνω στη σκηνή και κάντε κλικ στο κουμπί "Αλλαγή ".
8
Πηγαίντε πάνω " Bitmap " μέχρι να εμφανιστεί ένα άλλο μενού και επιλέξτε " . ? Trace Bitmap "
Η 9
Πληκτρολογήστε τις παρακάτω ρυθμίσεις στα αντίστοιχα πεδία κειμένου :
Color Threshold : 100Minimum Περιοχή : 1 pixelsCurve Fit : PixelsCorner Όριο : Normal
Κάντε κλικ στο " OK " για να συνεχίσετε .
Η 10
Επισημάνετε το πρώτο ξωτικό θέτουν θέλετε να χρησιμοποιήσετε και κάντε κλικ στο "Αλλαγή ".
Η 11
Κάντε κλικ στο " Μετατροπή σε Symbol " και επιλέξτε" Graphic "από το drop-down μενού . Ονομάστε το sprite κατάλληλα για το έργο σας και τη θέση της στο animation . Επαναλάβετε με τα υπόλοιπα ξωτικά έως ότου έχετε όλα αυτά μετατρέπονται σε γραφικά .
Εικόνων Εμψύχωση της Sprite
Η 12
Κάντε κλικ στο " Εισαγωγή" και επιλέξτε " New Symbol ", ακολουθούμενο από " MovieClip . " να είστε βέβαιος να ονομάσει το clip κατάλληλα για το έργο σας , το οποίο θα περικλείει την πλήρη κίνηση των sprites σας .
Η 13
Σύρετε το πρώτο ξωτικό πάνω στη σκηνή .
14
Κάντε κλικ στο " Στοίχιση " εργαλείο στην εργαλειοθήκη στα αριστερά της βιβλιοθήκης και επιλέξτε " Στοίχιση στο στάδιο . " Πατήστε το κουμπί "Middle " σε καθένα από τα δύο σύνολα align κουμπιά να ευθυγραμμίσει το ξωτικό στο κέντρο .
Η 15
κάντε δεξί κλικ σε ένα τετράγωνο για το χρονοδιάγραμμα και επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ-κλειδί . "
16
Αφαιρέστε το παλιό ξωτικό και σύρετε το επόμενο στη σειρά πάνω στη σκηνή . Ευθυγράμμιση όπως κάνατε το προηγούμενο . Επαναλάβετε τη διαδικασία έως ότου έχετε ολοκληρώσει την ακολουθία .
Η 17
Επιστροφή στη σκηνή για το έργο σας και να ξεκαθαρίσουμε τα ξωτικά χρησιμοποιούνται για να κάνουν την κίνηση .
Η 18
Δεξιά κλικ σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ-κλειδί . "
19
Σύρετε κλιπ κινουμένων σχεδίων ταινία σας στην επιθυμητή θέση στη σκηνή .
20
δεξί κλικ σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και πάλι στο καρέ-κλειδί , η οποία χαρακτηρίζεται από μια μαύρη κουκκίδα , και επιλέξτε " Δημιουργία Motion Tween . "
Η 21
Κάντε κλικ και κρατήστε την τελευταία τόνισε πλαισίου και σύρετε κατά μήκος της γραμμής χρόνου για αυξηθεί στο επιθυμητό μήκος . Το χρονοδιάγραμμα θα έχει πάντα μια προεπιλεγμένη ρύθμιση του βασικού χρόνου εκτέλεσης για τα κινούμενα σχέδια σας βιντεοκλίπ .
Η 22
Σύρετε το κλιπ κατά μήκος οποιουδήποτε επιθυμητή διαδρομή κίνησης , ή να το αφήσετε σε στάση για τους χαρακτήρες που παραμένει στη θέση του .
23
Σύρετε τα σημεία κατά μήκος της γραμμής για να τελειοποιήσουν τη διαδρομή .
Η 24
δεξί κλικ στο τελευταίο πλαίσιο στο χρονοδιάγραμμα και κάντε κλικ στο " Εισαγωγή καρέ-κλειδί ".
Η 25
Δημιουργήστε άλλο ένα keyframe και κίνηση ανάμεσα οποιαδήποτε περαιτέρω κλιπ απαιτούνται για τη διαρκή κίνηση. Εάν ο χαρακτήρας δεν είναι πλέον κινείται αυτή τη στιγμή , τοποθετήστε ένα στατικό γραφικό του επιθυμητού τελικού στάση στο καρέ-κλειδί .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα