λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να σχεδιάσετε ένα Scuba Diver Με CS5 Flash Εργαλείο Bone

Το εργαλείο των οστών στο Adobe Flash CS5 περιλαμβάνει νέες δυνατότητες που μπορεί να είναι πολλή διασκέδαση για να παίξει με και αυξημένη επίπτωση στην κινούμενη εικόνα . Ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά είναι η Άνοιξη αποτέλεσμα . Ακριβώς όπως υποδηλώνει το όνομά της , το αποτέλεσμα αυτό σας επιτρέπει να προσθέσετε ένα ελατήριο για τις μετακινήσεις σας animation . Ένας πολύ καλός τρόπος για να αποδείξει αυτό είναι να σχεδιάσετε μια βασική αυτοδύτη , στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το εαρινό αποτέλεσμα να κινηθούν τα πόδια και τα πόδια . Οδηγίες
Σχέδιο του Diver

1

Εκκίνηση Adobe Flash CS5 και να δημιουργήσετε ένα νέο αρχείο επιλέγοντας " Νέο" από το μενού Αρχείο . 2

Επιλέξτε το " ? Oval "από το πάνελ εργαλείων και σχεδιάστε το κεφάλι του αυτοδύτη σύροντας το δρομέα σε όλη τη σελίδα . Το προεπιλεγμένο χρώμα είναι το μαύρο , το οποίο είναι επαρκές για ένα βασικό σχέδιο . Μπορείτε να αλλάξετε το χρώμα όπως θέλετε κάνοντας κλικ στο εικονίδιο " Χρώμα γεμίσματος " στον πίνακα εργαλείων .
Εικόνων 3

Σχεδιάστε ένα κορμό , δύο μηρούς και δύο μοσχάρια , χρησιμοποιώντας το εργαλείο Οβάλ . Βεβαιωθείτε ότι οι ελλείψεις επικαλύπτονται στις αρθρώσεις . Ισοπαλία δύο λεπτό οβάλ για τα πόδια , έτσι ώστε να μοιάζουν με βατραχοπέδιλα . Δεν είναι απαραίτητο να προσθέσετε επιπλέον χαρακτηριστικά για αυτό το σεμινάριο , αλλά μπορείτε να κάνετε δύτη πιο ρεαλιστική προσθέτοντας μια δεξαμενή καταδύσεις, όπλα , μάσκα , κλπ.
εικόνων Προσθέτοντας τα οστά
Η 4

Επιλέξτε το εργαλείο των οστών από τον πίνακα εργαλείων . Τοποθετήστε το εργαλείο πάνω από το κέντρο του κεφαλιού και σύρετε στη βάση του λαιμού . Απελευθερώστε , αλλά μην μετακινείτε το ποντίκι . Αυτό δημιουργεί έναν οπλισμό . Κάντε ξανά κλικ με το ποντίκι και σύρετε το στη βάση του κορμού . Πάλι αφήστε το ποντίκι , αλλά δεν κινούνται θέση της. Αυτό δημιουργεί μια δεύτερη οπλισμός συνδέεται με το πρώτο σε μια κοινή .
5

Κάντε κλικ στο κουμπί του ποντικιού πάνω από τη βάση του κορμού και σύρετε μέχρι να επικεντρώνεται πάνω από το δεξί πόδι . Απελευθερώστε το κουμπί του ποντικιού . Σύρετε το εργαλείο στο γόνατο . Απελευθερώστε και κάντε κλικ με το ποντίκι , στη συνέχεια, σύρετέ τον αστράγαλο . Απελευθερώστε και κάντε ξανά κλικ στο ποντίκι , στη συνέχεια, σύρετέ το τέλος του φλίπερ.
Η 6

Επαναλάβετε τη μέθοδο για να επιστήσει οστά στο αριστερό πόδι και το πόδι . Μπορείτε να προσθέσετε τα όπλα για να κάνουν το δύτη όπως περιγράφεται , όπως εσείς επιθυμείτε .
Εικόνων προσθήκη κίνησης
Η

7 Κάντε κλικ στο εργαλείο επιλογής στον πίνακα εργαλείων . Προσθήκη ακαμψία στα οστά του ισχίου κάνοντας κλικ σε κάθε οπλισμό που προέρχεται από το κέντρο των γοφών και απενεργοποιώντας την επιλογή "Ενεργοποίηση " στο " Κοινό : Rotation " . Τμήμα του πίνακα Properties
8

Κάντε κλικ στην καρτέλα Χρονοδιάγραμμα και επιλέξτε οποιοδήποτε σημείο στη γραμμή χρόνου , όπως το 20ο πλαίσιο, κάνοντας κλικ σε αυτό . Σύρετε τα πόδια για να δείξει ένα κλοτσιές κίνηση . Κάντε κλικ σε ένα πλαίσιο πιο μπροστά στο χρονοδιάγραμμα , όπως το 40ο πλαίσιο , στη συνέχεια μετακινήστε τα πόδια πίσω στην αρχική τους θέση . Πατήστε το κουμπί " Επιστροφή " για να δείτε την κινούμενη εικόνα .
Η

9 Κάντε κλικ στο δεξί πόδι του οπλισμού με το εργαλείο επιλογής . Προσθέστε περισσότερο την άνοιξη στο πόδι πληκτρολογώντας "90" στο πεδίο κειμένου δύναμη την άνοιξη τμήμα του πίνακα Properties . Πληκτρολογήστε " 20" στο πεδίο κειμένου απόσβεσης . Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για το αριστερό πόδι .
Η 10

Κάντε κλικ στο δεξί οπλισμό μοσχάρι . Πληκτρολογήστε " 50 " τόσο στην Αντοχή και απόσβεσης πεδία κειμένου στο εαρινό τμήμα του πίνακα Properties . Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για την αριστερή κνήμη . Κάντε κλικ σε κάθε οπλισμό μηρό δώσει τους την άνοιξη μια δύναμη των «90» και απόσβεσης των " 20 ".

11

Πατήστε " Επιστροφή " για να δείτε την κινούμενη εικόνα . Παρατηρήστε ότι τα πόδια άνοιξη σημαντικά περισσότερο από ό, τι τα μοσχάρια και τα μοσχάρια άνοιξη πάνω από τους μηρούς , προσομοιώνοντας μια κίνηση κολύμπι . Ρυθμίστε τις τιμές κατά το δοκούν . Μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα κινούμενα σχέδια και πειραματιστείτε με τις ρυθμίσεις .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα