Βρείτε όλες τις σχετικές μεταβλητές και τις προϋποθέσεις του κώδικα . Θα πρέπει να λάβει υπόψη του κάτι που μπορεί να αλλάξει κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης ή ότι μπορεί να έχει μια επίδραση στην έξοδο του λογισμικού . 2
Κάντε έναν πίνακα με όλες τις σχετικές παραμέτρους που αναφέρονται είτε κατά μήκος της κορυφής ή κατά μήκος από την πλευρά της .
εικόνων 3
Επιλέξτε τα κατάλληλα δεδομένα εισόδου , εάν είναι απαραίτητο . Αν ο κώδικας απαιτεί την παρέμβαση του χρήστη , επιλέξτε τα δεδομένα που είναι αρκετά αντιπροσωπευτική για να ελέγξετε επαρκώς το πρόγραμμά σας . Σημειώστε τι η έξοδος του προγράμματος θα πρέπει να είναι για την είσοδο αυτή .
Η 4
Εκτελέστε κάθε βήμα του προγράμματος για τα δεδομένα εισόδου που επιλέξατε στο Βήμα 3 . Χρησιμοποιήστε τον πίνακα για να παρακολουθείτε την αλλαγή των τιμών καθώς το πρόγραμμα προχωρεί . Μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια γραμμή ( ή στήλη , ανάλογα με το πώς θα ρυθμίσετε το τραπέζι στο Βήμα 2 ) για κάθε περίπτωση ενός βρόχου ή για κάθε περάσει μέσα από τον κώδικα .
5
Συγκρίνετε τα αποτελέσματα ίχνη χέρι σας με τα αναμενόμενα αποτελέσματα για τα δεδομένα εισόδου . Εάν τα αποτελέσματα ταιριάζουν , τότε ο κώδικας σας είναι επιτυχής για τη συγκεκριμένη περίπτωση . Διαφορετικά , υπάρχει ένα πρόβλημα με τον κωδικό σας .
Η
6 Επαναλάβετε τα βήματα 3 έως 5 ( και το Βήμα 2 , αν χρειάζεστε περισσότερο χώρο στο τραπέζι σας ) μέχρι να έχετε σωστά αποτελέσματα για ένα αντιπροσωπευτικό σύνολο δεδομένων .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα