1 Δημιουργήστε ένα νέο έργο για τη μεταβλητή πείραμα δήλωση κάνοντας κλικ στο " Αρχείο" και "New Project ". Επιλέξτε την επιλογή " Εφαρμογή κονσόλας " , δεδομένου ότι είναι η πιο απλή για να δημιουργήσετε ένα βασικό πρόγραμμα έκανε 2
Δηλώνετε μια μεταβλητή, με την επικόλληση τον παρακάτω κωδικό :
Dim s ως String
Αυτό ορίζει ένα String ( μια συλλογή από γράμματα, αριθμούς και σημεία στίξης ) . Ανακοίνωση , ορισμούς μεταβλητών ξεκινούν με τη λέξη-κλειδί "σκοτεινό " , ακολουθούνται από το όνομα της μεταβλητής , που ακολουθείται από το " ως" και το είδος των δεδομένων που θα χρησιμοποιηθεί
Αυτό το παράδειγμα απλώς δηλώνει τη μεταβλητή ? . Δεν είναι η προετοιμασία . Εάν προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μεταβλητή τώρα θα παράγει ένα σφάλμα
εικόνων 3
κρίνει και να προετοιμάσει μια μεταβλητή : .
Δημ. s ως String = " Hello ".
Αυτή είναι η ίδια με την προηγούμενη εντολή , εκτός από s δίνεται μια αρχική τιμή του "Hello " το συντομότερο έχει δηλωθεί
Η 4
Επικολλήστε τον παρακάτω συντόμευση : .
Dim s = " Hello ".
Όταν εκχωρείτε μια αρχική τιμή , ή την προετοιμασία της μεταβλητής , δεν είναι απαραίτητο να καθορίσετε έναν τύπο για τη μεταβλητή χρησιμοποιώντας το " ως " εντολή . Ωστόσο , είναι γενικά μια καλή ιδέα να το κάνετε αυτό, απλά για να αυξήσετε την αναγνωσιμότητα του κώδικα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα