Η κατηγορία εγχόρδων σε Java παρέχει μεθόδους για την πρόσβαση και την αλλαγή των χαρακτήρων σε συγκεκριμένες θέσεις . Η μέθοδος " charAt " παίρνει μια αριθμητική παράμετρο και επιστρέφει το χαρακτήρα σε αυτή τη θέση εντός της συμβολοσειράς , που παρουσιάζεται ως ένα πρωτόγονο είδος " char " αξία , ως εξής :
String myString = " Εδώ είναι κάποιοι χαρακτήρες αποθηκεύονται ως ένα string " ? . char firstChar = myString.charAt ( 0 ) ?
Ο πρώτος χαρακτήρας σε ένα string βρίσκεται στη θέση μηδέν, με την τελική τιμή του δείκτη του χαρακτήρα μικρότερο από το μήκος των χορδών. Η μέθοδος « αντικατάσταση » της τάξης των χορδών μπορούν να αντικαταστήσετε όλες τις εμφανίσεις ενός συγκεκριμένου χαρακτήρα της συμβολοσειράς με άλλο χαρακτήρα , ως εξής :
String differentString = myString.replace ( ' o' , 'a' ) ?
Αυτός ο κώδικας επιστρέφει μια νέα σειρά με τους χαρακτήρες αντικαθίστανται , αφήνοντας το αρχικό ανεπηρέαστο .
εικόνων Primitive χαρακτήρες Τύπος
Η
προγράμματα Java μπορούν να διαμορφώσουν ενιαία χαρακτήρες πρωτόγονο είδος τιμές «χαρακτήρας» ή μεταβλητές . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει δημιουργώντας ένα πρωτόγονο είδος «χαρακτήρας» και την αποθήκευσή του ως μεταβλητή :
χαρα aLetter = 'a' ?
Κατεξοχήν χαρακτήρα στοιχειώδης τύπος εμφανίζεται μεταξύ μονά εισαγωγικά , αντί διπλά εισαγωγικά , τα οποία χρησιμοποιούνται για τις τιμές συμβολοσειράς . Επιστολή χαρακτήρες μπορεί να είναι πεζά ή κεφαλαία γράμματα , ως εξής :
χαρα capLetter = «Α» ?
Προγράμματα Java να χρησιμοποιήσετε ειδικούς χαρακτήρες για ακολουθίες διαφυγής , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα κώδικα που αντιπροσωπεύει ένα νέο γραμμής:
χαρα newLineChar = ' \\ n' ?
Η χαρακτήρα Αντικείμενα
Η
Ο ταξικός χαρακτήρας σε Java παρέχει στους προγραμματιστές τη δυνατότητα να διαμορφώσει χαρακτήρες περιπτώσεις σαν αντικείμενο . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει τη δημιουργία ενός χαρακτήρα παράδειγμα :
myCharacter Χαρακτήρας = νέα χαρακτήρων ( ' d' ) ?
Αυτός ο κώδικας δημιουργεί ένα στιγμιότυπο αντικείμενο της κλάσης χαρακτήρα , μοντελοποίηση της "d " χαρακτήρα . Ο ταξικός χαρακτήρας είναι ένα περιτύλιγμα για το πρωτόγονο είδος «χαρακτήρας» που παρέχει μια σειρά από μεθόδους για τη μετατροπή και τον χειρισμό τιμών χαρακτήρα . Προγράμματα χρησιμοποιούν περισσότερους πόρους , εφόσον διαθέτουν χαρακτήρα αντικείμενα και όχι οι τιμές «χαρακτήρας» , έτσι ώστε η τάξη θα πρέπει να εμφανιστούν μόνο όταν είναι απαραίτητο .
Εικόνων Class Μέθοδοι
Η
Το ταξικό χαρακτήρα περιλαμβάνει μια ποικιλία μεθόδων για την επεξεργασία χαρακτήρων . Η μέθοδος " charValue " επιστρέφει το πρωτόγονο είδος «χαρακτήρας» τιμή που είναι αποθηκευμένη μέσα σε ένα παράδειγμα ταξικό χαρακτήρα , ως εξής :
χαρα theChar = myCharacter.charValue ( ) ?
Το " compareTo " ? μέθοδος επιστρέφει έναν ακέραιο που δείχνει αν η αποθηκευμένη τιμή του χαρακτήρα είναι μεγαλύτερη ή μικρότερη από ό, τι άλλο χαρακτήρα μεταβιβάζεται ως παράμετρος , ως εξής :
int σύγκριση = myCharacter.compareTo ( νέο χαρακτήρα ( ' f' ) ) ?
ο ακέραιος είναι μικρότερος από μηδέν αν ο χαρακτήρας είναι χαμηλότερη από την τιμή που διαβιβάστηκε , μεγαλύτερη από το μηδέν αν το περάσει χαρακτήρας είναι χαμηλότερο από το χαρακτήρα κλήσης και μηδέν αν είναι ίσα .
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα