Δημιουργήστε έναν καμβά μεταξύ «σώμα» ετικέτες της σελίδας και να ορίσετε ένα ID :
καμβά > 2 Δημιουργήστε μια λειτουργία JavaScript μεταξύ των " επικεφαλής " ετικέτες της σελίδας σας που φορτώνει κατά την εκκίνηση : εικόνων 3 προετοιμαστεί τον καμβά χρησιμοποιώντας το " getElementById » και τις μεθόδους " getContext » , καθώς και δύο μεταβλητές : var my_canvas = document.getElementById ( " καμβά - παράδειγμα ")? var my_canvas_content = my_canvas.getContext ( " 2d ")? Η 4 αναγνωρίσει πέντε μεταβλητές και να τους εκχωρήσετε τιμές με βάση το κέντρο x και y συντεταγμένες του κύκλου , ακτίνα του κύκλου , αρχική γωνία της καμπύλης και η γωνία που έληξε της καμπύλης : var starting_x_coordinate = 200 ? var starting_y_coordinate = 160 ? var curve_radius = 70 ? var curve_starting_angle = 1,0 * Math.PI ? var curve_ending_angle = 1.9 * Math.PI ? 5 Δημιουργήστε το καμπύλη διαδρομή εισάγοντας τις μεταβλητές που δηλώνονται στη μέθοδο « τόξο» : my_canvas_content . τόξου ( starting_x_coordinate , starting_y_coordinate , curve_radius , curve_starting_angle , curve_ending_angle ) ? Η 6 Εκχώρηση της καμπύλης πλάτος και το χρώμα χρησιμοποιώντας το " lineWidth " και " strokeStyle " ιδιότητες : my_canvas_content.lineWidth = 15 ? my_canvas_content.strokeStyle = " black " Η 7 Σχεδιάστε την καμπύλη με τη μέθοδο της «εγκεφαλικό επεισόδιο» : my_canvas_content.stroke ( ) ? Η
Δημιουργήστε μια λειτουργία JavaScript μεταξύ των " επικεφαλής " ετικέτες της σελίδας σας που φορτώνει κατά την εκκίνηση :
εικόνων 3
προετοιμαστεί τον καμβά χρησιμοποιώντας το " getElementById » και τις μεθόδους " getContext » , καθώς και δύο μεταβλητές :
var my_canvas = document.getElementById ( " καμβά - παράδειγμα ")? var my_canvas_content = my_canvas.getContext ( " 2d ")? Η 4
αναγνωρίσει πέντε μεταβλητές και να τους εκχωρήσετε τιμές με βάση το κέντρο x και y συντεταγμένες του κύκλου , ακτίνα του κύκλου , αρχική γωνία της καμπύλης και η γωνία που έληξε της καμπύλης :
var starting_x_coordinate = 200 ? var starting_y_coordinate = 160 ? var curve_radius = 70 ? var curve_starting_angle = 1,0 * Math.PI ? var curve_ending_angle = 1.9 * Math.PI ? 5
Δημιουργήστε το καμπύλη διαδρομή εισάγοντας τις μεταβλητές που δηλώνονται στη μέθοδο « τόξο» :
my_canvas_content . τόξου ( starting_x_coordinate , starting_y_coordinate , curve_radius , curve_starting_angle , curve_ending_angle ) ? Η 6
Εκχώρηση της καμπύλης πλάτος και το χρώμα χρησιμοποιώντας το " lineWidth " και " strokeStyle " ιδιότητες :
my_canvas_content.lineWidth = 15 ? my_canvas_content.strokeStyle = " black " Η 7
Σχεδιάστε την καμπύλη με τη μέθοδο της «εγκεφαλικό επεισόδιο» :
my_canvas_content.stroke ( ) ? Η
ExtJS είναι μια επέκταση ανοιχτού κώδικα JavaScript , τη γλώσσα προγραμματισμού web που χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη εφαρμογών διαδικτύου και ιστοσελίδων . Αν είστε δημιουργώντας μια φόρμα και θέλετε να τοποθετήσετε καρτέλες πλοήγησης στα αριστερά του παραθύρου φόρμας, μπορείτε να τροποποιήσετε εύκολα τον κωδικό σας ExtJS να αλλάξετε την τοποθέτηση της καρτέλας . Οδηγίες Η 1 ξεκινήσει προτιμώμενο επεξεργαστή κώδικα σας ή ένα απλό κείμενο εφαρμογή επεξεργασίας και να δημιουργήσετε ένα νέο έ
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα