Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να σχεδιάσει παιχνίδια σε Java

Αυτό το άρθρο δίνει μια επισκόπηση του σχεδιασμού παιχνιδιών σε Java . Στο τέλος αυτό , θα έχετε μια καλύτερη κατανόηση του πώς να σχεδιάσουν τα παιχνίδια το παιχνίδι σας με αυτό το πρόγραμμα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
χαρτί ή κάρτες ευρετηρίου
Java JDK
NetBeans IDE
jMonkeyEngine ή άλλα παιχνίδια Java κινητήρα
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Πώς να σχεδιάσει παιχνίδια σε Java
Φτηνές 1

Πάρτε ένα φύλλο χαρτί και γράψτε πώς τα έργα του παιχνιδιού (ή να χρησιμοποιούν τις κάρτες ευρετηρίου ) .

περισσότερες εφαρμογές Java ακολουθούν το μοντέλο - View-Controller ( MVC ) σχεδιασμού. Για τα παιχνίδια , το « μοντέλο» είναι η μηχανική παιχνίδι , το « View » είναι τα γραφικά της οθόνης και του ελεγκτή της « χειρίζεται τις εισόδους στο παιχνίδι ( πληκτρολόγιο, ποντίκι , joystick ) .

Αποκτήστε το μοντέλο εργασίας πριν από την ανησυχητική σχετικά με τα γραφικά . Εάν το μοντέλο δεν λειτουργεί , τα γραφικά και ο ήχος είναι άσκοπο . 2

Το παράδειγμα δείχνει ένα πολύ απλό παιχνίδι shooter με δύο παίκτες . Κάθε παίκτης έχει ένα όπλο και σφαίρες . Οι σκοπευτές μπορούν να χτυπήσουν μόνο εάν μπορούν να δουν το στόχο .

Τάξεις Σχεδιασμός Java από το σχέδιο . Στο παράδειγμά μας, έχουμε :

1 . Rifle

2 . Σφαίρες

3 . Shooter

Οι τρεις τάξεις θα μπορούσαν να είναι τυλιγμένο σε μία τάξη - ShooterWithRifleAndBullets - αλλά τρεις ξεχωριστές κατηγορίες επιτρέπουν για το τουφέκι για να μαρμελάδα , για το Shooter για να πάρετε ένα νέο όπλο , για το Shooter να ξεμείνει από σφαίρες , για το Shooter να βρει σφαίρες .
εικόνων 3

Βελτιώστε το μοντέλο .

Java επιτρέπει στα αντικείμενα να κατασκευαστεί ιεραρχικά , και θα μπορούσε να αντικαταστήσει τουφέκι και σφαίρες μας με πιο γενικές κατηγορίες , όπλα και πυρομαχικά .

πιστόλι , τουφέκι , πολυβόλων και μπαζούκας είναι υπο-κατηγορίες του όπλο . Bullet και Rocket είναι υπο - κατηγορίες Άμμο . Το διάγραμμα δείχνει επίσης ότι πιστόλια , τουφέκια και πολυβόλα σφαίρες σουτ , ενώ το μπαζούκας πυρκαγιές Ρόκετς .

Πιστόλι , τουφέκι , Machine Gun , και μπαζούκας είναι υπο-κατηγορίες του όπλο . Bullet και Rocket είναι υπο - κατηγορίες Άμμο . Το διάγραμμα δείχνει επίσης ότι πιστόλια , τουφέκια και πολυβόλα πυροβολούν Σφαίρες, ενώ το μπαζούκας πυρκαγιές Ρόκετς .

Περάστε χρόνο καθαρίζοντας το μοντέλο . Κάθε Shooter πρέπει να γνωρίζει πού είναι στο έδαφος παιχνίδι και όπου ψάχνει , οπότε η κατηγορία Shooter θα χρειαστεί ένα " Location" χαρακτηριστικό και μια « Αντιμετωπίζοντας" χαρακτηριστικό . Κάθε Shooter μπορεί να έχει ένα "Υγεία" χαρακτηριστικό .
Η 4

Κώδικα οι κατηγορίες μοντέλων

Γράψτε και δοκιμάστε τον κώδικα Java για τις κατηγορίες βασικό μοντέλο . Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του να εργάζονται με αυτόν τον τρόπο είναι ότι το μοντέλο μπορεί να ενσωματωθεί με διαφορετικούς θεατές και οι διαφορετικές Ελεγκτές .
5

Μόλις το μοντέλο λειτουργεί, να ενταχθούν στην Προβολή και ελεγκτή . Για παράδειγμα , το μοντέλο θα μπορούσε να ενσωματωθεί με την προηγμένη Παιχνίδια Κινητήρες όπως jMonkey να παράγουν υψηλής ταχύτητας , υψηλής ανάλυσης , λαμπρή γραφικά . Το ίδιο μοντέλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά , ή να επεκταθεί , για να μπορέσουν τα νέα χαρακτηριστικά .

Ενσωμάτωση του μοντέλου στο Αγώνες μηχανή θα απαιτήσει την ανάπτυξη γραφικές εικόνες και τους ήχους .

Με όλες τις εικόνες , τους ήχους , και το Games Engine είστε έτοιμοι να παίξετε - και να πωλούν - το παιχνίδι σας
Η
εικόνων !

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα