Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Τι είναι Looping σε Java

; Όταν οι προγραμματιστές γράφουν κώδικα της εφαρμογής , σχεδιάζουν αυτόν τον κωδικό για την εκτέλεση των καθηκόντων του προγράμματος όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα . Εάν μια συγκεκριμένη σειρά από βήματα επεξεργασίας εμφανίζεται περισσότερες από μία φορές σε ένα πρόγραμμα , ο προγραμματιστής μπορεί να χρησιμοποιήσει δομές ελέγχου για να αποφευχθεί η ανάγκη να επαναλάβει τον ίδιο κωδικό πολλές φορές . Δομές loop βοηθήσει τους προγραμματιστές να επιτευχθεί αυτό το είδος της αποστολής . Μια looping τμήμα σε ένα πρόγραμμα Java καθορίζει τις εντολές επεξεργασίας που μπορεί να εκτελέσει περισσότερες από μία φορές . Επαναληπτική Επεξεργασία
Η

Java προγράμματα περιλαμβάνουν συχνά επανάληψη . Αντί να γράψετε ούτε μια γραμμή κώδικα για κάθε γραμμή, το πρόγραμμα εκτελεί , βρόχος επιτρέπει στους προγραμματιστές να ελαχιστοποιηθεί σχετικά με τον κώδικα που απαιτείται για να παραδώσει τη λειτουργία της εφαρμογής . Επεξεργασία δομή δεδομένων περιλαμβάνει συχνά βρόχους . Για παράδειγμα, μια συστοιχία αποθηκεύει μια σειρά τιμών δεδομένων σε διαδοχικές θέσεις. Για τη διεξαγωγή την ίδια ενέργεια για κάθε στοιχείο σε έναν πίνακα , ένα πρόγραμμα Java μπορεί να εφαρμόσει μια δομή βρόχου σχεδιαστεί για να εκτελέσει μία φορά για κάθε θέση του πίνακα.
Εικόνων Επιλογές Loop
Η

η γλώσσα προγραμματισμού Java προσφέρει ένα ευρύ φάσμα τύπων βρόχου , με για βρόχους και βρόχους , ενώ είναι η πιο κοινή . Αυτοί οι τύποι του βρόχου μπορεί να πραγματοποιήσει την ίδια επεξεργασία , σε ορισμένες περιπτώσεις , αν και μερικές φορές ένας τύπος είναι ιδιαίτερα κατάλληλη σε μια εργασία . Με τόσο υπέρ όσο και while loops , τα προγράμματα Java μπορεί να καθορίσει όρους δοκιμές που καθορίζουν αν το περιεχόμενο βρόχος εκτελείται σε κάθε επανάληψη . Αυτό επιτρέπει στους προγραμματιστές να καθορίσετε βρόχους που θα εκτελέσει ένα συγκεκριμένο αριθμό φορών . Ο βρόχος παρέχει αυξημένο εύρος των προδιαγραφών οι προγραμματιστές μπορούν να εφαρμόσουν για την εκτέλεση του loop , αλλά πολλοί προγραμματιστές προτιμούν να χρησιμοποιούν , ενώ βρόχους λόγω της σχετικής απλότητάς τους . Κατά τον καθορισμό των βρόχων , είναι σημαντικό για τους προγραμματιστές να καταλάβουν τι θα συμβεί όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται .

Η σύνταξη Loop Σύνταξη
Η

Loop ποικίλλει ανάλογα με τα στάδια επεξεργασίας εμπλέκονται . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει ένα Java για το βρόχο , την επανάληψη μέσα από τα στοιχεία σε μια σειρά : String [ ] = { myWords " καπέλο " , " παλτό " , " παπούτσια" } ? Για ( int e = 0 ? E

Κάθε φορά που αυτός ο βρόχος εκτελεί , το πρόγραμμα γράφει από το αξία ενός στοιχείου πίνακα , που εργάζονται μέσω καθένα με τη σειρά μέχρι να γίνει επεξεργασία ολόκληρη η δομή του πίνακα. Ο κώδικας που ακολουθεί αποτελεί ένα βρόχο , ενώ σε Java : int loopCounter = 0 ? Ενώ ( loopCounter <30 ) { System.out.println ( " Loop " + loopCounter ) ? LoopCounter + + ? }

Αυτός ο βρόχος εκτελεί 30 φορές , εγγράφως από κάθε αύξοντα αριθμό , αρχίζοντας από το μηδέν και τελειώνει στις 29 . Οι προσαυξήσεις μεταβλητή μετρητή κάθε φορά που ο βρόχος εκτελείται , έτσι ώστε η δοκιμή υπό όρους εμποδίζει τη θηλιά από το να συνεχίσει , όταν ο μετρητής φτάσει στο 30 .
Εικόνων Έξοδος Loops
Η

Είναι κοινό να κάνει προγραμματισμού λάθη κατά τη σύνταξη των δομών βρόχου . Εάν ένας προγραμματιστής κάνει ένα λάθος σε μια δομή βρόχου , ξεχνώντας να συμπεριλάβει ένα βασικό στοιχείο , ο βρόχος μπορεί να αποτύχει με οποιαδήποτε μέθοδο ή τέλος. Για παράδειγμα, εάν ένας βρόχος στηρίζεται σε ένα μετρητή μεταβλητή είναι μέσα σε μια ορισμένη κλίμακα , αλλά αποτυγχάνει να αυξήσετε την μεταβλητή κάθε φορά ο βρόχος εκτελείται , ο βρόχος μπορεί να μην τελειώσει . Αυτό μπορεί να προκαλέσει αποτυχία στα προγράμματα ακόμα και συντριβή .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα