Πληκτρολογήστε την ακόλουθη όρο σε μια μηχανή αναζήτησης στο Web :
Java παιχνίδι κώδικα
Vary τον όρο «παιχνίδι» για να αναζητήσουν συγκεκριμένα παιχνίδια , ιδιαίτερα απλές . Για παράδειγμα , " Java λέξη παζλ πηγαίο κώδικα , " και " Ντάμα Java πηγαίο κώδικα . " 2
παίξει μερικά παιχνίδια που μπορείτε να βρείτε . Για το παιχνίδι που σας αρέσει καλύτερα , κατεβάστε το πηγαίο κώδικα του .
Εικόνων 3
Χρησιμοποιώντας ένα κιτ ανάπτυξης λογισμικού Java , μεταγλώττιση του πηγαίου κώδικα . Το κιτ είναι δωρεάν www.oracle.com . Κάντε κλικ στο " Java για τους προγραμματιστές " για να πλοηγηθείτε στη σελίδα όπου μπορείτε να το κατεβάσετε .
Η 4
Εκτυπώστε τον πηγαίο κώδικα και να διαβάσετε μέσα από αυτό τουλάχιστον δύο φορές . Γράψτε τα σχόλιά σας παραπάνω δηλώσεις καταλαβαίνετε .
5
Πληκτρολογήστε ξανά το παιχνίδι σε ένα νέο σύνολο αρχείων κειμένου τελειώνει με το " java . " Επέκταση αρχείου , διαβάζοντας τον πηγαίο κώδικα στην εκτύπωση να το πράξουν . Re - πληκτρολογώντας το παιχνίδι θα σας παρουσιάσουμε την σύνταξη της Java και τις βασικές αρχές της λογικής του παιχνιδιού .
Η 6
Μεταγλώττιση και εκτέλεση του προγράμματος , χρησιμοποιώντας τις κατευθυντήριες γραμμές στη σελίδα της Java Compiler πρόβλημα για να διορθώσετε τα λάθη .
7
Γράψτε , στον επαν - πληκτρολογήσει τον πηγαίο κώδικα σας , πρόσθετα σχόλια που εξηγούν τι κάθε λειτουργία που κάνει . Για παράδειγμα , για ένα αρχείο πηγαίου κώδικα με μια λειτουργία που ονομάζεται " createNewWord ( ) , « μπορείτε να γράψετε , " Η λειτουργία αυτή χρησιμοποιεί Τυχαία κλάση Java για να δημιουργήσει μια απρόβλεπτη σειρά τριών έως πέντε χαρακτήρες . "
8
Κάντε μια εκτύπωση σχολίασε πηγαίου κώδικα σας . Κόψτε ή να εφαρμόσετε ένα μαύρο μαρκαδόρο για τη συντομότερη λειτουργία στον πηγαίο κώδικα . Θα επανέλθουν πηγαίο κώδικα αυτής της συνάρτησης από τη μνήμη .
Η 9 -
πληκτρολογήστε ξανά το παιχνίδι από την εκτύπωση που κάνατε , σε συνδυασμό με τη μνήμη σας από τη λειτουργία διαγράφονται . Ανατρέξτε στον πηγαίο κώδικα , όπως απαιτείται . Μόλις μπορείτε να συγκεντρώσετε και να τρέξει το παιχνίδι , black out πηγαίο κώδικα άλλου λειτουργία και πληκτρολογήστε ξανά το παιχνίδι και πάλι . Κάντε αυτό το βήμα επανειλημμένα , έως ότου μπορείτε να πληκτρολογήσετε το πλήρες παιχνίδι από τη μνήμη .
Η 10
Γράψτε κάτω μια επιφανειακή αλλαγή που θέλετε να κάνετε στο παιχνίδι . Για παράδειγμα , « Το παιχνίδι θα δώσει στον παίκτη 12 πιθανότητες να μαντέψει τη λέξη-στόχο , αντί επτά πιθανότητες . "
11
Βρείτε , χρησιμοποιώντας "Αναζήτηση " Λειτουργία επεξεργασίας πηγαίου κώδικα σας , το τμήμα της πηγαίο κώδικα υπεύθυνος για την αλλαγή που θέλετε να κάνετε . Όσον αφορά το παράδειγμα από το προηγούμενο βήμα , ο κώδικας που ψάχνετε μπορεί να εμφανίζεται ως εξής :
ιδιωτική τελική int nMaximumAttempts = 7 ?
12
να αλλάξετε τον κωδικό με βάση γραπτή περιγραφή της αλλαγής από το βήμα 10 . Για παράδειγμα , το προηγούμενο δείγμα θα έχει ως εξής :
ιδιωτική τελική int nMaximumAttempts = 12 ?
Επαναμεταγλωττίστε και να τρέξει το πρόγραμμα
Η 13
Γράψτε , μετά την ολοκλήρωση της . η αλλαγή , η περιγραφή για μια άλλη αναθεώρηση . Αυτή τη φορά , να αναθεωρήσει τον αλγόριθμο του παιχνιδιού , μια συμπεριφορά χαρακτήρα , ή άλλα μη - επιφανειακή πτυχή στο παιχνίδι . Υλοποιήσετε αυτήν την αλλαγή , χρησιμοποιώντας τις οδηγίες στα βήματα 11 και 12 .
Η 14
γίνουν περαιτέρω αλλαγές στο παιχνίδι , χρησιμοποιώντας τα βήματα 10 έως 12 , έως ότου το παιχνίδι δεν μοιάζει με το πρωτότυπο . Όταν έχετε φτάσει σε αυτό το σημείο , έχετε κάνει τη δική σας , το νέο παιχνίδι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα