1 Ανοίξτε ένα αρχείο προγράμματος Perl . . Τοποθετήστε το δρομέα στο σημείο όπου θέλετε να χρησιμοποιήσετε τις συνήθεις εκφράσεις 2
Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :
$ γάτα μου = " Η γάτα μου γέννησε τρία γατάκια ! " ?
print $ γάτα . " \\ n" ?
$ cat = ~ s /τρία /τέσσερα /?
print $ γάτα . " \\ n" ?
Η πρώτη γραμμή ορίζει την τιμή μιας μεταβλητής και η δεύτερη γραμμή εκτυπώνει στην οθόνη . Η τρίτη γραμμή χρησιμοποιεί τον τελεστή αντικατάστασης για να αντικαταστήσει " τρία " στη μεταβλητή με το " τέσσερα ". Εάν ο φορέας εκμετάλλευσης δεν μπορεί να βρει το μοτίβο ώστε να ταιριάζει ( " τριών " ) , αυτό δεν αλλάζει την αξία της μεταβλητής σε όλα
εικόνων 3
Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .
Εκτύπωση "Πληκτρολογήστε κάτι : " ?
$ εισόδου μου = <> ?
if ( $ εισόδου = ~ m /e /i ) {print " Τι έχετε πληκτρολογήσει περιείχε το γράμμα« e " ? }
άλλο {print " αυτά που γράψατε δεν περιέχει το γράμμα «e » ? }
Οι δύο πρώτες γραμμές ζητήσει από το χρήστη να εισάγει μια σειρά και αποθηκεύει την έναρξη μια μεταβλητή . Η εντολή if χρησιμοποιεί τον τελεστή αγώνα για να δουν αν ο χρήστης πληκτρολογήσει το γράμμα « e ». Το "i" πλευρά του χειριστή λέει στον χειριστή να αγνοήσει την περίπτωση . Να αλλάξει σε " s " είναι case-sensitive
Η 4
εκτύπωση " Πληκτρολογήστε έναν αριθμό τηλεφώνου : " ? .
$ Τηλέφωνό μου = <> ?
if ($ τηλέφωνο = ~ /\\ d \\ d \\ d- \\ \\ d \\ d \\ d δ /) {print " Έχετε εισάγει σωστά έναν αριθμό τηλεφώνου "?}
else { print " δεν έχουν εισαχθεί σωστά έναν αριθμό τηλεφώνου "?}
Αυτό χρησιμοποιεί κλάσεις χαρακτήρων για να ελέγξετε την είσοδο string για να δείτε αν ταιριάζει με τη μορφή ενός αριθμού τηλεφώνου και , στη συνέχεια, ενημερώνει το χρήστη αν έκανε ή δεν εισάγετε έναν αριθμό σωστά. Το "\\ d" κατηγορίες χαρακτήρων ελέγχει εκφράσεις για τους αριθμούς . Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το " \\ w " για να ελέγξει για τυχόν χαρακτήρες ή "\\ s " για να ελέγξετε για κενό . Χρησιμοποιώντας το κεφαλαίο για οποιαδήποτε από αυτές τις τρεις κατηγορίες αρνείται παραστάσεις τους .
5
Αποθηκεύστε το αρχείο προγράμματος Perl .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα