ξεκινήσει πρόγραμμα ανάπτυξης της Java σας . 2
Δημιουργήστε ένα νέο αρχείο class κάνοντας κλικ στο μενού "Αρχείο" και επιλέγοντας " νέο ". Πληκτρολογήστε " ButtonActionListener.java " στο πεδίο " Όνομα αρχείου" και να αποθηκεύσετε .
Εικόνων 3
εισαγωγή του πακέτου java.awt.event πληκτρολογώντας την ακόλουθη στην κορυφή του αρχείου στο κείμενο . επιμελητή:
java.awt.event εισαγωγής * ?
το πακέτο java.awt.event επιτρέπει την πρόσβαση στο interface ActionListener
Η 4
Δημιουργήστε το ButtonActionListener . τάξη και να το εφαρμόσουν τη διεπαφή ActionListener πληκτρολογώντας τα εξής στο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου αμέσως μετά τη δήλωση πακέτο :
δημόσια τάξη ButtonActionListener υλοποιεί ActionListener { }
το υπόλοιπο του κώδικα για την κλάση θα να γραφτεί μέσα στα άγκιστρα
5
Δημιουργήστε ένα κουμπί που ονομάζεται " κουμπί" , πληκτρολογώντας τον κωδικό : .
JButton πλήκτρο = νέα JButton ( "σήμα Button ")?
Αντικαταστήστε το " σήμα Button ", με ό, τι θέλετε το κουμπί για να εμφανίσετε
Η 6
Προσθέστε το ActionListener στο κουμπί πληκτρολογώντας τα ακόλουθα : .
button.addActionListener ( αυτό) ?
μια ActionLister μπορεί να προστεθεί σε οποιοδήποτε είδος της Java GUI συνιστώσα
Η 7
Δημιουργήστε μια μέθοδο actionPerformed ( ) που παίρνει σε έναν τύπο ActionEvent ως επιχείρημα
ένα παράδειγμα είναι : public void actionPerformed ( ActionEvent ε) { System.out.println ( "Go" ) ? }
ο κωδικός αυτός θα κάνει την εκτύπωση υπολογιστή από " Go" όταν πιέζεται το κουμπί . Κάθε δράση μπορεί να πραγματοποιηθεί όταν συμβαίνει ένα γεγονός με την τοποθέτηση της εφαρμογής κώδικα μεταξύ των άγκιστρα .
8
Συντάξτε τον κώδικα , και να τρέξει το GUI .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα