Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Είναι Java έντονα πληκτρολογούνται Σημαντική

; Κάποιες γλώσσες δίνουν προγραμματιστές την ευελιξία να βάλει ό, τι είδος των δεδομένων που θέλουν σε οποιοδήποτε είδος μεταβλητής ή πίνακα δομή που παρακαλώ . Java , όμως, δεν είναι μία από τις γλώσσες αυτές. Είναι έντονα δακτυλογραφημένη . Το γεγονός αυτό παρουσιάζει Java προγραμματιστές με μια σειρά από περιορισμούς που διαμορφώνουν το πώς πρέπει να σχεδιάζουν το σύνολο του πηγαίου κώδικα των προγραμμάτων τους . Απόλυτα πληκτρολογούνται
Η

Το γεγονός ότι η Java είναι έντονα δακτυλογραφημένη σημαίνει ότι οι προγραμματιστές πρέπει να δηλώσουν το είδος των δεδομένων που μια μεταβλητή ή συστοιχία δομή θα κρατήσει όταν το δημιουργήσετε , και η δομή μεταβλητή ή έναν πίνακα μπορεί , κατά συνέπεια, μόνο την αποθήκευση δεδομένων αυτού του τύπου . Οι περιορισμοί αυτοί επιτρέπουν στον compiler της Java για να ελέγξετε για πολλά σφάλματα στον κώδικα που θα μπορούσε να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα , όταν ο κώδικας εκτελείται . Αλλά αναγκάζουν τον προγραμματιστή να σχεδιάσει ολόκληρο το πρόγραμμα με διαφορετικό τρόπο από ό, τι ένας προγραμματιστής που εργάζονται με δυναμικούς τύπους γλώσσα .
Εικόνων Μέθοδος Τύποι
Η

Το γεγονός ότι η Java είναι έντονα δακτυλογραφημένη υπερβαίνει μόνο να είναι σε θέση να θέσει ένα μόνο είδος των δεδομένων σε μια δεδομένη μεταβλητή . Ότι οι μέθοδοι σε γλώσσες όπως η Python μπορεί να επιστρέψει οποιοδήποτε είδος της μεταβλητής από το κύριο πρόγραμμα , οι προγραμματιστές πρέπει να δηλώσουν το είδος των δεδομένων μέθοδος Java θα επιστρέψει όταν το γράψω . Java μεθόδων μπορεί να επιστρέψει οποιοδήποτε τύπο της μεταβλητής και πίνακα δομή , ή προγραμματιστές μπορούν να τα δηλώσουν ως «κενό» για να δείξει ότι η μέθοδος δεν θα επιστρέψει μια τιμή . Κατά συνέπεια , αν ένας προγραμματιστής Java θέλει μια μέθοδο με ένα ενιαίο όνομα για να επιστρέψουν διαφορετικές τιμές ανάλογα με τις τιμές , το κύριο πρόγραμμα περνά ως επιχειρήματα , θα πρέπει να γράψετε μια ξεχωριστή έκδοση της εν λόγω μεθόδου για κάθε τύπο δεδομένων που χρειάζεται για να επιστρέψει .

Η Casting
Η

Java είναι μια έντονα δακτυλογραφημένη γλώσσα δίνει επίσης αφορμή για την ιδέα της « χύτευσης . " Αυτή είναι μια διαδικασία όπου ένας τύπος δεδομένων μετατρέπεται σε ένα άλλο. Για παράδειγμα , Java θεωρεί αριθμούς με δεκαδικά εξαρτημάτων και ολόκληρων ακέραιοι να είναι δύο διαφορετικά είδη δεδομένων . Για προγραμματιστές Java για να αποθηκεύσετε τα αποτελέσματα της αριθμητικής με ένα δεκαδικό και έναν ακέραιο και τα σχέδια για την αποθήκευση του αποτελέσματος σε μια μεταβλητή ακέραιο , ανεξάρτητα από το αν το αποτέλεσμα έχει ένα δεκαδικό στοιχείο ή όχι , τότε ο προγραμματιστής πρέπει προληπτικά ρίχνει το αποτέλεσμα ως ακέραιος. Αυτό θα προκαλέσει ο αριθμός να μειωθεί αυτόματα δεκαδικό στοιχείο του , αλλά επιτρέπουν στον προγραμματιστή να το αποθηκεύσετε σε ακέραιο μεταβλητής .
Εικόνων τύποι αντικειμένων
Η

οι ίδιοι περιορισμοί που έχει Java για τους τύπους δεδομένων και τις μεταβλητές ισχύει για την αποθήκευση αντικειμένων σε δομές πίνακα και την επιστροφή αντικειμένων από τις μεθόδους : θα πρέπει να δηλώνονται με την κατηγορία βάσης από την οποία Java instantiates τα αντικείμενα που θα κρατήσουν ή να επιστρέψει. Προγραμματιστές πρέπει να σχεδιάσουν αναλόγως τον πηγαίο τους κώδικα . Ωστόσο , Java προγραμματιστές έχουν λίγο περισσότερη ευελιξία σε σχέση με τα αντικείμενα . Όταν ένας προγραμματιστής δηλώνει μια μέθοδο ή συστοιχία δομή για μια κατηγορία , τότε η μέθοδος ή η κατηγορία μπορεί να ασχοληθεί με τα αντικείμενα αυτής της κατηγορίας και αντικειμένων οποιασδήποτε κατηγορίας που εκτείνεται . Για παράδειγμα , και οι δύο κατηγορίες « JTextField " και " JTextArea " από το Swing GUI βιβλιοθήκη της Java επεκτείνει την κλάση " JComponent . " Αυτό σημαίνει ότι αν ένας προγραμματιστής Java μπορεί να δηλώσει έναν πίνακα για να κρατήσει αντικείμενα της κλάσης " JComponent " τότε η σειρά θα είναι επίσης σε θέση να κρατήσει τα αντικείμενα της κατηγορίας " JTextField " και την κατηγορία " JTextArea . "
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα