1 Τοποθετήστε το NetBeans IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος της . Όταν τα φορτία του προγράμματος , πλοηγηθείτε στο " New /New Project" και επιλέξτε " Java Application " από τη λίστα στα δεξιά της οθόνης . Ένα νέο αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στον επεξεργαστή κειμένου NetBeans . Το αρχείο πηγαίου κώδικα περιέχει μια κενή κύρια μέθοδο 2
Εισαγωγή τις απαραίτητες λειτουργίες για να χρησιμοποιούν σωλήνες γράφοντας τα εξής στο επάνω μέρος του αρχείου πηγαίου κώδικα : .
Java.io εισαγωγής . PipedOutputStream ?
java.io.PipedInputStream εισαγωγής ?
εικόνων 3
Δημιουργήστε ένα μπλοκ try /catch . Αυτό είναι απαραίτητο επειδή " PipedInputStream " ρίχνει εξαιρέσεις, οι οποίες αποδίδονται τα σφάλματα του προγράμματος . Οποιαδήποτε μέθοδος που ρίχνει εξαιρέσεις πρέπει να τοποθετείται μέσα σε ένα μπλοκ try /catch . Γράψτε τις ακόλουθες δηλώσεις μέσα στις αγκύλες της κύριας μεθόδου :
προσπαθήσουμε
{ }
αλιευμάτων ( Εξαίρεση ε )
{ }
Φτηνές 4
κηρύξει το τέλος εξόδου του σωλήνα . Γράψτε τα ακόλουθα μέσα στις αγκύλες της δήλωσης try :
PipedOutputStream out = νέα PipedOutputStream ( ) ?
5
κηρύξει το τέλος εισόδου του σωλήνα και συνδέστε το με το άκρο εξόδου . Γράψτε τα εξής κάτω από τη δήλωση από το προηγούμενο βήμα :
PipedInputStream σε = νέα PipedInputStream ( έξω ) ?
Η 6
Γράψτε έναν αριθμό στην πλευρά εξόδου του σωλήνα τοποθετώντας την ακόλουθη το κείμενο κάτω από τη γραμμή γραμμένο στο προηγούμενο βήμα :
out.write ( 42 ) ?
Η 7
Διαβάστε έναν αριθμό από την πλευρά της εισόδου του σωλήνα και να το αποθηκεύσετε σε μια ακέραια μεταβλητή . Γράψτε τα εξής κάτω από τη γραμμή γραμμένο στο προηγούμενο βήμα :
int x = in.read ( ) ?
8
Εκτυπώστε την τιμή που διαβάζεται από το σωλήνα γράφοντας την ακόλουθη δήλωση κάτω από τη γραμμή γραμμένο στο προηγούμενο βήμα :
System.out.println ( x ) ?
Η 9
Εκτελέστε το πρόγραμμα πατώντας το πλήκτρο " F6 " . Το πρόγραμμα γράφει την τιμή " 42 " με τον αγωγό, και στη συνέχεια διαβάζει και αποθηκεύει την τιμή στη μεταβλητή « Χ ». Στη συνέχεια εκτυπώνει αυτήν την τιμή στο παράθυρο εξόδου .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα