Δημιουργήστε δύο πρωτόγονες μεταβλητές τύπου integer στο πρόγραμμά σας Java . Χρησιμοποιήστε την ακόλουθη σύνταξη για τη δημιουργία δύο μεταβλητές και τους υπόσταση με ακέραιες τιμές :
int firstInt = 5 ?
Int secondInt = 7 ?
Επιλέξτε οποιαδήποτε ονόματα των μεταβλητών που σας αρέσει για ακέραιοι σας , αλλά το πρόγραμμά σας θα είναι πιο εύκολο να διαβάσει και να συνεργαστεί με αν επιλέξετε νόημα ονόματα . Εισάγετε ό, τι αριθμητική ακέραιος τιμές που σας αρέσει στα τμήματα εκχώρηση των δύο δηλώσεις μεταβλητών . 2
Προσθέστε δύο ακέραιων μεταβλητών σας . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει την προσθήκη των δύο μεταβλητών :
firstInt + secondInt
Ανάλογα με το τι σκοπεύετε να κάνετε με το προκύπτον άθροισμα ακέραιο την αξία , μπορεί να θέλετε να το αποθηκεύσετε σε μια μεταβλητή ως εξής :
int sumInt = firstInt + secondInt ?
πρόγραμμα σας μπορεί τώρα να αναφερθώ σε αυτήν την τιμή , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα κώδικα :
System.out.println ( " Άθροισμα : " + sumInt ) ?
εικόνων 3
Δημιουργία δύο αντικείμενα Ακέραιος στο πρόγραμμά σας . Αντί για τη χρήση ακεραίων πρωτόγονο είδος , μπορεί να θέλετε να δημιουργήσετε Ακέραιος αντικείμενα , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα :
Ακέραιος firstInteger = νέα Ακέραιος ( 3 ) ?
Ακέραιος secondInteger = Integer.valueOf ( 4 ) ?
Ο κωδικός αυτός δείχνει δύο πιθανές μεθόδους για τη δημιουργία ενός αντικειμένου Ακέραιος . Δώστε στον τάξη Ακέραιος την ακέραια τιμή που θέλετε να αποθηκεύσετε μέσα στο αντικείμενο , περνώντας ως παράμετρο είτε τον κατασκευαστή είτε με τη μέθοδο " valueOf " . Alter τα ονόματα των μεταβλητών και αριθμητικών παραμέτρων ανάλογα με τις ανάγκες του προγράμματός σας .
Η 4
Προσθέστε δύο ακέραιοι σας . Η διαδικασία της προσθήκης των αξιών της Ακέραιος αντικειμένων είναι ελαφρώς πιο περίπλοκη από ό, τι με αρχέτυπα . Μπορείτε να καλέσετε τις μεθόδους της κλάσης Integer σε οποιοδήποτε αντικείμενο της κλάσης . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει την προσθήκη των δύο Ακέραιος αντικείμενα :
Ακέραιος sumInteger = Integer.valueOf ( firstInteger.intValue ( ) + secondInteger.intValue ( ) ) ?
Όταν αυτός ο κώδικας εκτελεί , Java θα πρώτα υπολογίζουμε τις " valueOf " μεθόδους για να αποκτήσουν τις αριθμητικές τιμές που είναι αποθηκευμένες μέσα σε κάθε αντικείμενο , στη συνέχεια, εκτελέστε τη λειτουργία προσθήκης σε αυτά , πριν περάσει το προκύπτον ποσό στην τάξη Ακέραιος , δημιουργώντας τη νέα μεταβλητή .
5
Αποθηκεύστε τα αρχεία του προγράμματος σας , να συγκεντρώνουν και να ελέγξετε το πρόγραμμά σας . Μπορείτε να ελέγξετε το ποσό της πράξης Ακέραιος χρησιμοποιώντας το πρότυπο κονσόλα εξόδου :
System.out.println ( " Sum Ακέραιος : " + sumInteger.intValue ( ) ) ?
Πειραματιστείτε με τις μεθόδους της κατηγορίας Ακέραιος να εξοικειωθείτε με αυτό . Για να συνηθίσουν στην εκτέλεση αριθμητικές πράξεις χρησιμοποιώντας πρωτόγονα ακέραιοι τύπου σας , μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε άλλους φορείς για την αφαίρεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα