Δημιουργήστε μια κλάση που θα επεκτείνει την κλάση JFrame Java και να εφαρμόσουν interface . Η κλάση JFrame δημιουργεί ένα JFrame , το οποίο θα είναι το κύριο παράθυρο του GUI . Ανοίξτε επεξεργαστή κειμένου σας και εισάγετε τον παρακάτω κωδικό : .
Javax.swing εισαγωγής * ?
Java.awt εισαγωγής * ?
Java.awt.event εισαγωγής * . . ?
δημόσια τάξη TestClass επεκτείνει JFrame υλοποιεί ActionListener {
δημόσια TestClass ( ) { }
} 2
Δημιουργία μεταβλητών κλάσης που πρέπει να χρησιμοποιείται με την Action Listener . Στο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου σας , πληκτρολογήστε τον παρακάτω κώδικα :
JLabel label = νέα JLabel ( "Color here" ) ?
Χρώμα [ ] = { χρώματα Color.black , Color.red , χρώμα . κίτρινο } ?
int count = 0 ?
δημόσια TestClass ( ) { }
...
Αυτός ο κώδικας δημιουργεί ένα JLabel ονομάζεται «ετικέτα» που θα λειτουργήσει ως καμβά . Ένας πίνακας που δημιουργείται θα αποθηκεύσει Χρώμα αντικείμενα για να αλλάξετε το χρώμα του φόντου της JLabel , και ένας ακέραιος " μετράνε " έχει δημιουργηθεί για να παρακολουθείτε ό, τι δείκτη στον πίνακα όπου βρισκόμαστε.
Εικόνων 3
Δημιουργήστε ένα δοχείο και ένα κουμπί . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα στο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου σας :
δημόσια δοκιμή Container ( ) {
JPanel mPane = νέα JPanel ( ) ?
Κουμπί JButton = νέα mPane ?
}
Αυτός ο κώδικας δημιουργεί ένα JPanel που θα λειτουργήσει ως το βασικό πλαίσιο για την GUI . Δημιουργεί ένα JButton και εκχωρεί τη ActionListener σε αυτό . Όταν κάνετε κλικ στο κουμπί , η μέθοδος actionPerformed ( ) καλείται , και η δράση θα υλοποιηθεί .
Η 4
Δημιουργήστε το actionPerformed (μέθοδος ) . Στο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου σας , πληκτρολογήστε τον παρακάτω κώδικα :
public void actionPerformed ( ActionEvent ε) {
label.setOpaque ( αλήθεια)?
Εάν ( i <3 ) {
label.setBackground ( χρώματα [ i ] ) ?
μετρητής + + ?
}
άλλο
μετρητή = 0 ?
}
ο κωδικός αυτός αλλάζει το χρώμα του φόντου της ετικέτας και στη συνέχεια αυξάνει το " μετρητή " μεταβλητή για να μετακινηθείτε μέσα από την σειρά χρωμάτων . Εάν ο μετρητής φθάσει στο " 3 ", επαναφέρει στο "0".
5
Δημιουργήστε τη μέθοδο main . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό :
δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) {
JFrame καρέ = νέα JFrame ( "") ?
TestClass tc = νέα
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα