Open Radiant . 2
Ανοίξτε το χάρτη σας , κάνοντας κλικ στο "Αρχείο " στη συνέχεια "Άνοιγμα" και επιλέγοντας το χάρτη σας .
εικόνων 3
Πηγαίνετε στο " υφές " τότε " System" και επιλέξτε το " Πληρώστε " shader . Τώρα , χτίσει ένα άνοιγμα για τον παίκτη να περάσει και η ίδια η πόρτα στην 2 -διαστάσεων παράθυρο. Να είστε βέβαιος να κάνει η ίδια λίγες μονάδες πιο λεπτό από το πλαίσιο της πόρτας την πόρτα , αλλιώς θα πάρετε ένα σφάλμα γραφικών στο παιχνίδι . Τώρα πατήστε το πλήκτρο "Esc " για να καταργήσετε τα πάντα .
Η 4
Κρατήστε πατημένο το "Shift " και κάντε κλικ στην πόρτα σας . Τώρα , κάντε δεξί κλικ στο 2 - διαστάσεων παράθυρο . Επιλέξτε " Func " και στη συνέχεια " Func_door . " Πατήσετε το πλήκτρο "Esc " για να καταργήσετε τα πάντα .
5
Πηγαίνετε στο " υφές " τότε " System" και επιλέξτε το " Trigger " shader . Τώρα σχεδιάστε ένα έναυσμα που περιλαμβάνει την πόρτα σας και το πλαίσιο της πόρτας . Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει ένα δίκαιο ποσό της εκκαθάρισης ανάμεσα στην ίδια την πόρτα και η έναρξη της σκανδάλης .
Η 6
Κρατήστε πατημένο το πλήκτρο "Shift" και κάντε κλικ στη σκανδάλη και την ίδια την πόρτα . Τώρα , κρατήστε πατημένο το πλήκτρο "Control " και το πλήκτρο " k" . Θα εμφανιστεί μία γραμμή που συνδέει τη σκανδάλη και την πόρτα . Αυτό σημαίνει ότι τα δύο έχουν συνδεθεί , και όταν ο παίκτης ενεργοποιεί τη σκανδάλη η πόρτα θα ανοίξει . Αποθήκευση, καταρτίζουν και δοκιμή στο παιχνίδι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα