1 Δημιουργήστε ένα νέο αντικείμενο JTextField . Παράδειγμα κώδικα :
τελική JTextField textfield = νέα JTextField ( ) ? 2
Δημιουργήστε ένα νέο αντικείμενο JButton . Παράδειγμα κώδικα :
τελικό κουμπί JButton = νέα JButton ( "A Button ")?
Εικόνων 3
Προσθέστε ένα ακροατή δράσης στο κουμπί που καλείται όταν το κουμπί πατηθεί . Παράδειγμα κώδικα :
button.addActionListener ( νέα ActionListener ( ) {
} ) ?
Η 4
Παράκαμψη τη μέθοδο actionPerformed εντός της κλάσης ActionListener . Χρησιμοποιήστε τη μέθοδο " setText " για να ορίσετε το πεδίο κειμένου για να εμφανίσετε τα δεδομένα του χρήστη εισάγονται όταν πιέζεται το κουμπί . Παράδειγμα κώδικα :
public void actionPerformed ( ActionEvent ε) {
textfield.setText ( " 123 " ) ? }
5
Συνδυάστε η JTextField , JButton και δράση ακροατή σε ένα μπλοκ κώδικα . Παράδειγμα κώδικα :
τελική JTextField textfield = νέα JTextField ( ) ?
Τελικό κουμπί JButton = νέα JButton ( "A Button ")?
Button.addActionListener ( νέα ActionListener ( ) {
δημόσια άκυρη actionPerformed ( ActionEvent ε) {
textfield.setText ( " 123 " ) ? }
} ) ?
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα