Συμπεριλάβετε την ακόλουθη γραμμή στην αρχή του κώδικα Java σας :
java.io. εισαγωγής * ? 2
Γράψτε κώδικα που δημιουργεί ένα παράδειγμα της προ - καθορισμένης τάξης BufferedReader Java να διαβάσει είσοδο από την κονσόλα , όπως στο ακόλουθο δείγμα κώδικα :
BufferedReader myInputStream = νέα BufferedReader ( νέα InputStreamReader ( System.in ) ) ?
" System.in " είναι το ρεύμα εισόδου καθορίζονται για κάθε εφαρμογή Java , που ονομάζεται επίσης
εικόνων 3
Συμπεριλάβετε κώδικα που διαβάζει έναν αριθμό float από το αντικείμενο BufferedReader " κανονική είσοδο . " :
επιπλέουν myFloat ?
myFloat = Float.parseFloat ( myInputStream.readLine ( ) ) ?
Η 4
Συντάξτε το σύνολο της εφαρμογής Java σας , συμπεριλαμβανομένου του κώδικα που προστίθεται στα βήματα 1 έως 3 , κάνοντας κλικ στο "Start " και στη συνέχεια πληκτρολογώντας " cmd" στο πλαίσιο αναζήτησης και πατώντας το πλήκτρο " Enter". Μια νέα γραμμή εντολών θα ανοίξει . Πληκτρολογήστε την ακόλουθη εντολή σε αυτό :
javac myMainClass.java
Αντικαταστήστε το " myMainClass.java " από το όνομα του αρχείου που περιέχει τον κώδικα Java κώδικα . Πατήστε " . Enter"
5
Εκτέλεση εφαρμογή Java σας , πληκτρολογώντας την ακόλουθη εντολή στο παράθυρο Command :
java myMainClass.class
Πατήστε το πλήκτρο " Enter".
Η 6
Εισάγετε τον πλωτήρα κυριολεκτική όταν ο κώδικας σας ζητά για τον πληκτρολογώντας τον όπως στο ακόλουθο παράδειγμα :
2,71828
Πατήστε το πλήκτρο " Enter". Το πρόγραμμα Java θα αναλύσει το φλοτέρ κυριολεκτική και να αποθηκεύσετε την αξία του στη μεταβλητή " myFloat . "
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα