1 Ανοίξτε την εφαρμογή που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε και να επεξεργαστείτε έγγραφα Java , στη συνέχεια, δημιουργήστε ένα νέο έγγραφο όπου θα κωδικοποιήσει το πολυώνυμο χρωματική λειτουργία . 2
Δημιουργήστε μια νέα δημόσια τάξη ή το πρόγραμμα χρησιμοποιώντας τον ακόλουθο κώδικα :
δημόσια στατική άκυρη chromaticPolynomial ( int n , int m , int nodei [ ] , int nodej [ ] , int cpoly1 [ ] , int cpoly2 [ ] , int cpoly3 [ ] )
εικόνων 3
Καθορίστε τις αρχικές στοίβες που θα χρησιμοποιηθούν για την επεξεργασία της εξίσωσης και να καθορίσει τη χρωματική πολυώνυμο :
{ int i , j , k , mn , nn , maxmn , ncomp , δείκτης , nodeu , nodev , nodew , nodex , incr ? int isub2 , jsub2 , ivertex , κορυφή , βρόχος , κορυφή, ilast , jlast ? int isub1 = 0 , jsub1 = 0 , ix = 0 , iy = 0 , = 0 nodey ? int istack [] = new int [ ((Ν * (m + m - n +1 ) ) /2 ) 1 ] ? int jstack [] = new int [ ((Ν * ( m + m - n +1 ) ) /2 ) +1] ? boolean visit.nonpox.skip ?
Η 4
Δημιουργήστε τη λειτουργία χρωματισμό που απαιτείται για τον προσδιορισμό της χρωματικής πολυώνυμα χρησιμοποιώντας τον ακόλουθο κώδικα :
{if ( mm == nn ) cpoly2 [ nn ] + + ? else { for (i = 1 ? i <= mm ? i + + ) { top + + ? istack [ top] = nodei [ i ] ? jstack [ ,"br >
{if ( mm == nn ) cpoly2 [ nn ] + + ?̱ else { for (i = 1 ?̱ i <= mm ?̱ i + + ) { top + + ?̱ istack [ top] = nodei [ i ] ?̱ jstack [ top ] = nodej [ ι ] ? }
5
Αποθηκεύστε τον κώδικα Java και να τροποποιήσετε την εξίσωση σε αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σας, καθώς είστε υποχρεωμένοι να καθορίσουν τη χρωματική πολυώνυμο . Έχοντας ένα πρόγραμμα που μπορεί να εκτελέσει αυτόν τον υπολογισμό , μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο σας κατά την εκτέλεση με το χέρι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα