Κατεβάστε τα αρχεία πηγαίου κώδικα ενός παιχνιδιού ανοικτού κώδικα από την πηγή Forge , όπως εξέδρες των ράβδων , τάστα στην πυρκαγιά , ή Assault Cube . Ανοιχτό παιχνίδι προγραμματιστές πηγή συνήθως κάνουν τα αρχεία πηγαίο κώδικα σε ένα αρχείο αρχειοθέτησης , όπως ένα ZIP, RAR , ή το αρχείο TGZ . Ο πηγαίος κώδικας μέσα σε αυτά τα αρχεία αρχειοθέτησης έρχεται σε αρχεία απλού κειμένου που έχουν επεκτάσεις όπως . " C ", " . Java , " ή " . Bas ». 2
Download ένα κιτ ανάπτυξης λογισμικού ή SDK , για τις γλώσσες που αναφέρονται στις οδηγίες που συνοδεύουν το συμπιεσμένο αρχείο του πηγαίου κώδικα . Αν η γλώσσα προγραμματισμού του παιχνιδιού είναι η C + + , μπορείτε να πάρετε ένα SDK από τη Microsoft , το GNU , ή Open Whatcom . Για ένα παιχνίδι Java , να πάρει το Java Development Kit από το site της Oracle .
Εικόνων 3
Διαβάστε τις οδηγίες του προγράμματος για την κατάρτιση του παιχνιδιού από τον πηγαίο κώδικα , τότε διαβάστε οδηγίες SDK σας για την κατάρτιση . Συντάξτε το παιχνίδι από την πηγή του, χρησιμοποιώντας compiler του SDK του , στη συνέχεια, εκτελέστε το παιχνίδι .
Η 4
Πάρτε τις σημειώσεις για πράγματα που θα θέλατε να αλλάξετε για το παιχνίδι . Για παράδειγμα , μπορείτε να γράψετε ότι θέλετε να κάνει τους χαρακτήρες του παιχνιδιού μοιάζουν με καουμπόηδες αντί των ανθρώπων σε στολές .
5
Ανοίξτε τα αρχεία προέλευσης του παιχνιδιού σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου, όπως το WordPad , τότε διαβάστε κάθε κατάσταση σε κάθε ένα από τα αρχεία προέλευσης . Γράψτε τις σημειώσεις εξηγώντας τι νομίζετε ότι ο σκοπός της δήλωσης είναι . Αν δεν γνωρίζετε το σκοπό της δήλωσης , γράψτε ένα ερωτηματικό ή " Δεν καταλαβαίνω ακόμα . "
Η 6
Διαβάστε την τεκμηρίωση του SDK σας για να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν τα εργαλεία της για την εκτέλεση ένα πρόγραμμα μία δήλωση σε μια στιγμή που ορισμένοι SDK του αναφέρονται ως « βήμα - μέσα από την« εκτέλεση .
Η 7
Εκτελέστε το παιχνίδι μία δήλωση σε μια στιγμή , σημειώνω σχετικά με τη συμπεριφορά του παιχνιδιού και την τρέχουσα δήλωση που εκτελείται . Ενημέρωση αρχικό σημειώσεις σας με τα νέα , ειδικά τις σημειώσεις που δείχνουν ερωτηματικά ή «δεν ξέρω ακόμα . "
8
Ξαναγράψτε οποιαδήποτε δήλωση ενός σκοπός του οποίου μπορείτε να καταλάβετε , στη συνέχεια, κάντε recompile τον αγώνα και να τρέξει για να δείτε το αποτέλεσμα της αλλαγής σας . Κάντε πολλές περισσότερες αλλαγές , χρησιμοποιώντας τη λίστα των αλλαγών που έγραψε ως οδηγός για το τι πρέπει να αλλάξει . Αφού δεν μπορείτε πλέον να αναγνωρίσει το αρχικό παιχνίδι που κατεβάσατε , θα έχετε κάνει τη δική σας εφαρμογή παιχνίδι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα